کشف بیش از 8 میلیارد پارچه قاچاق در یاسوج
کشف بیش از 8 میلیارد پارچه قاچاق در یاسوج
فرمانده انتظامی استان کهگيلويه وبويراحمد از کشف پارچه های قاچاق به ارزش 8 میلیارد و 642میلیون ريال توسط مأموران پاسگاه انتظامی میمند و اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان خبر داد

 

 

فرمانده انتظامی استان کهگيلويه وبويراحمد از کشف پارچه های قاچاق به ارزش 8 میلیارد و 642میلیون ريال توسط مأموران پاسگاه انتظامی میمند و اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان خبر داد.

 

 

به گزارش ندای امت ، سردار “مهدی انصاری” اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی میمند با همکاری مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان با هماهنگی مرجع قضائی در محور ورودی یاسوج به اصفهان ایست و بازرسی برقرار کردند.

وي افزود:مأموران حین انجام ایست و بازرسی به یک دستگاه کامیون ایسوزو مشکوک و آن را متوقف کردند.

انصاری بیان داشت: مأموران در بازرسي از این خودرو 5 هزارو 642 متر پارچه فاقد هر گونه مدارك مثبته گمركي کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به این که کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را 8 میلیارد و 642 میلیون ریال اعلام کردند، خاطرنشان کرد: راننده و سرنشین خودرو دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعاليت غير مجاز و قاچاق توسط افراد سود جو ، موضوع را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند تا نسبت به شناسايي و دستگيري متخلفان اقدام شود.