آیت الله ملک حسینی : مسیر شهادت بستری همیشگی برای مردان سترگ تاریخ بوده و پس از شهادتها پیروزی در انتظار امت است /در انتخابات دین و آخرت خود را فدای کسی نکنید
آیت الله ملک حسینی : مسیر شهادت بستری همیشگی برای مردان سترگ تاریخ بوده و پس از شهادتها پیروزی در انتظار امت است /در انتخابات دین و آخرت خود را فدای کسی نکنید
نماینده ولی فقیه در این استان در سخنانی در جمع نمازگزاران جمعه شهر یاسوج گفت: ارادتمندان به اسلام در سراسر جهان به وجود سردار سلیمانی افتخار می کنند
به گزارش پایگاه خبری ندای امت ، نماینده ولی فقیه در این استان در سخنانی در جمع نمازگزاران جمعه شهر یاسوج گفت: ارادتمندان به اسلام در سراسر جهان به وجود سردار سلیمانی افتخار می کنند.
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی افزود: سردار سرافراز سپاه اسلام قاسم سلیمانی به عهدش در غیرت، مردانگی، ایستادگی در کنار آرمانهایش در مقابله با دشمنان شجاعانه وفا کرد و وعده الهی برایش محقق شد.
وی اضافه کرد: مسیر شهادت بستری همیشگی برای مردان سترگ تاریخ بوده و پس از شهادتها پیروزی در انتظار امت است.
نماینده ولی فقیه در استان به نهاد نماز جمعه و نمایندگی ولی فقیه بعد از شکل گیری انقلاب اسلامی اشاره کردو ادامه داد: این 2 نهاد نقش اساسی و مهمی برای هدایت و روشنگری در جامعه ایفا کردند و سیاست اخیر سپردن مسئولیت آن به صورت واحد به یک فرد است.
آیت الله ملک حسینی با بیان اینکه این دو جایگاه پیش از این برعهده مرحوم آیت اله سید کرامت اله ملک‌حسینی و سید علی‌اصغر حسینی بود در حالی که در سایر استان‌ها اینگونه نبود بیان کرد: مرحوم پدرم به فرموده امام این مسئولیت را بر عهده گرفت که تا زمان وفات وی ادامه داشت اما به دلیل مشغله کاری نتوانست مسئولیت امام جمعه ای را بر عهده بگیرد.
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: بعد از وفات پدرم این مسئولیت به پیشنهاد مردم به من واگذار شد که من هم به همین دلائل و همچنین احترام به آیت‌الله حسینی نتوانستم آن را عهده‌دار شوم.
وی عنوان کرد: حجت الاسلام و المسلمین حسینی شخصیت برجسته دینی و علمی است و من صبر کردم تا زمان خداحافظی وی موضوع کناره‌گیری‌ ام از نمایندگی ولی‌فقیه را اعلام کنم.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با وجود اینکه از بنده خواسته شد امام جمعه باشم اما به احترام این روحانی برجسته نپذیرفتم و از مرکز خواستم فرد دیگری را انتخاب کند.
آیت‌الله ملک‌حسینی افزود: همیشه در کنار مردم استان خواهم بود و از نماینده جدید ولی‌فقیه حمایت و وی را همراهی خواهم کرد.
آیت‌الله ملک‌حسینی با تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو بیان کرد: انتخابات مجلس در پیش است و مردم باید در انتخاب فرد صالح، خداوند را حاضر و ناظر بدانند و دین و آخرت خود را فدای کسی نکنند.