واقعیت اینست که همه ما در درون یک جنگ تمام عیار هستیم
واقعیت اینست که همه ما در درون یک جنگ تمام عیار هستیم

  به گزارش پایگاه خبری ندای امت ، سید محمد جواد هاشمی با ارسال مطلبی شهادت سردارشهید حاج قاسم سلیمانی را بیداری ملت عنوان کرد و مطلب وی عینا منتشر شد. جنگ با شیطان بزرگ اینگونه است که صدای آژیرهای خطر را نمیشنوید؟! صدای گلوله‌ها را نمی‌شنوید؟! صدای اعلام خطر و پناه بردن به جای […]

 

به گزارش پایگاه خبری ندای امت ، سید محمد جواد هاشمی با ارسال مطلبی شهادت سردارشهید حاج قاسم سلیمانی را بیداری ملت عنوان کرد و مطلب وی عینا منتشر شد.

جنگ با شیطان بزرگ اینگونه است که
صدای آژیرهای خطر را نمیشنوید؟!
صدای گلوله‌ها را نمی‌شنوید؟!
صدای اعلام خطر و پناه بردن به جای امن را نمیشنوید؟!

اگر ما بيدار باشيم، غفلت و يااشتباهى نكنيم، دشمن نمیتواند كارى بكند.
امروز روز بيدارى ذهنهاست.
امروز كشور و ملت احتياج دارد به اين كه مردم، تيزبين ، هوشيار، بيدار و دشمن‏ شناس باشند؛ بفهمند دشمن چه میكند.
امروز نياز زمانه در درجه‏ ى اول، هوشيارى و بيدارى و آگاهى و حفظ جرأت و قدرت ودرآخر اقدام آن است.بيدارى و آمادگى ملت، دستور اسلام است.دشمن بيدار است، شماها یعنی ملت ایران تمام اقوام اصیل ایران هم بايد بيدارتر باشيد.
وقتى دشمنِ معاندِ بيدارى در مقابل ماست، ما بايد لحظه به لحظه بيدارى خود را حفظ كنيم.
وقتى يك نسل بيدار شد، چه در ميدان بيايد و پيش برود، و چه سركوبش كنند و توى خانه بنشيند، باز برنده است.
همچنانى كه دشمن در دشمنى كردن، روشهاى خود را تغيير میدهد، ما بايد هوشيارى و بيدارى خود را زياد كنيم.
يكى از علامتهاى بيدارى يك ملت اين است كه لحظه‏ ها را بشناسد و بفهمد اهميت اين لحظه چقدر است.
خیلی ها تصورشان از جنگ با آمریکا، پوشیدن لباس رزم و موضع گرفتن در پشت خاکریزها و بدست گرفتن اسلحه و گوش دادن به نوحه های هیجان انگیز و شنیدن سفیر گلوله است.

وقتی دراولین حرکت استراتژیک سیاسی بین المللی جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه بازی آمریکا را با یک سیلی محکم از فرزندان روح الله بخورد و ترکیه سامانه دفاع موشکی پاتریوت را به امریکا باز گرداند که
«خلوصی آکار» وزیر دفاع ترکیه با اشاره به ناکارآمدی ۱۰۰ سامانه پدافند موشکی پاتریوت در برابر ۲۲ موشک ایرانی ، از اردوغان خواست این سامانه را به امریکا مرجوع کند.یعنی بهترین جایگزین پاتریوت در ناتو ، سامانه دفاع موشکی سوم خرداد ایران است که کارآمدی خود را در سرنگونی پهباد فوق پیشرفته MQ_9 ثابت کرد این چه معنایی دارد یک نوستالژی که همه ما با آن آشنا هستیم.اما آنها اشتباه می کنند!!
واقعیت اینست که همه ما در درون یک جنگ تمام عیار هستیم
منتها تِم این جنگ با آن جنگهای نوستالژیک که در ذهن داریم فرق دارد، یک چیز تازه ای است.

اصولا” این جنگی که در آن قرار داریم، سخت افزاری نیست و از همان روزی شروع شد که ترامپ از برجام رفت. آثارش نه با بمباران و ویرانی و شهادت و جراحت،
بلکه با «انهدام زیر ساخت اقتصادی» ما رقم خورده!

مجروحان این جنگ میلیونها انسان بالغ هستند که بیکارند و شرمنده خود و خانواده هایشان هستند، درحالیکه حتی نمیدانند با چه سلاحی مجروح شده اند!!

ویرانیِ آن به شکل تعطیلی کارخانجات و صنایع و یا ورشکستگی صنعت خود را نشان میدهد.
ترکشهای این جنگ پایین آمدن ارزش پول ملی مملکت است در حدی که قیمت کاغذ اسکناس از ارزش خود آن بیشتر است، بنحوی که انتشار و چاپش هم توجیه اقتصادی ندارد.

کشته های این جنگ، هزاران زن و مرد و کودک هستند که بنیان خانواده شان بخاطر فقر اقتصادی متلاشی شده و طلاق گرفته اند، یا کسانی که از شدت بیکاری و فقر نمیتوانند تشکیل خانواده دهند.

ستون پنجم این جنگ هم هزاران رانتخوار و اختلاسگری هستند که با سوء استفاده از قدرت، با انواع روشها از احتکار و قاچاق گرفته تا تقلب و دزدی، عین لاشخورها بر جسد بی جان اقتصاد این مملکت و بیت المال و بودجه عمومی ضربه وارد میکنند.

فرماندهان این جنگ، برخلاف جنگ معمولی، نه مثل مردم در جنگند و نه حتی کوچکترین سختی ای می بینند و فقط از دور با تبختر و غرور، نعره مبارزه و وعده پیروزی می دهند!

بله ما در حال جنگیم یک جنگ تمام عیار. آثار این جنگ، هر چه جلوتر میرویم خود را بیشتر آشکار می کند.
اینکه ده درصد جامعه با سرعت پولدارتر و نود درصد جامعه به همان نسبت فقیرتر می شوند و این شکاف روزی آنقدر بزرگ می شود که پر کردنش به اندازه یک انقلاب و یک جنگ واقعی هزینه فرهنگی اجتماعی و اقتصادی خواهد داشت.

مردم بی نوای این سرزمین سربازان مجروح و موج گرفته ای هستند که گیجا گیج دور خود میچرخند و نمیدانند چکار کنند.

بله ما در حال جنگیم و داریم خون می‌دهیم. آیا شما صدای کمانه کردن گلوله های این جنگ که از کنار گوشتان میگذرد را می شنویدودرآخر انقلاب اسلامی دومین پوست اندازی خودرابا این حرکت انجام داده است و راحت تر می توان گفت دومین مرحله خودسازی .جامعه پذیری.وتمدن سازی را انجام داده است .ز میان همه‌ی ملّتهای زیر ستم، کمتر ملّتی به انقلاب همّت میگمارد؛ و در میان ملّتهایی که به‌پاخاسته و انقلاب کرده‌اند، کمتر دیده شده که توانسته باشند کار را به نهایت رسانده و به‌جز تغییر حکومتها، آرمانهای انقلابی را حفظ کرده باشند. امّا انقلاب پُرشکوه ملّت ایران که بزرگ‌ترین و مردمی‌ترین انقلاب عصر جدید است، تنها انقلابی است که یک چلّه‌ی پُرافتخار را بدون خیانت به آرمانهایش پشت سر نهاده و در برابر همه‌ی وسوسه‌هایی که غیر قابل مقاومت به نظر میرسیدند، از کرامت خود و اصالت شعارهایش صیانت کرده و اینک وارد دوّمین مرحله‌ی خودسازی و جامعه‌پردازی و تمدّن‌سازی شده ‌است. درودی از اعماق دل بر این ملّت؛ بر نسلی که آغاز کرد و ادامه داد و بر نسلی که اینک وارد فرایند بزرگ و جهانیِ چهل سال دوّم میشود.