موسوی امجد معاون دانشگاه علمی کاربردی دهدشت نسبت به استاد دانشگاه بودن طلبه جوان واکنش نشان داد
موسوی امجد معاون دانشگاه علمی کاربردی دهدشت نسبت به استاد دانشگاه بودن طلبه جوان واکنش نشان داد
این مسئول گفت: تاکید میکنم که درگیری افرادی و کتک کاری طلبه یا بهتر بگویم دانشجو ربطی به دانشگاه و مسائل رخ داده در دانشگاه ندارد و پرونده این دانشجو به مراجع قضایی ارسال شده است

به گزارش پایگاه خبری ندای امت ،سیدعلی محمد موسوی امجد معاون دانشگاه علمی کاربردی دهدشت نسبت به اینکه طلبه ی جوان استاد دانشگاه بوده واکنش نشان داد.

وی در واکنش به خبر با تیتر چماق کوب کردن یک طلبه در دهدشت و با اظهار اینکه این طلبه از اساتید دانشگاه بوده عنوان کرد: این موضوع کذب است و این طلبه از دانشجویان دانشگاه بوده که در حضور اساتید و دانشجویان دانشگاه به من حمله کرد و مورد کتک کاری قرار داد که مشکلات دیگری نیز داشته است و از دادگاه روحانیت و مجاری قانونی پیگیر علت اقدام این طلبه به کتک کاری معاون دانشگاه چه بوده است.

موسوی امجد گفت: درگیری افرادی که با این طلبه و در خیابان اصلی شهر دهدشت بوده و در بلوار نزدیکی دانشگاه ، ربطی به دانشگاه ندارد .

 

وی علت درگیری را اینطور عنوان کرد: با توجه به اینکه ایشان از دانشجویان دانشگاه بوده و غیبت زیادی در کلاسها داشته اساتید دانشگاه اقدام به حذف درس وی کردند و با معاون آموزشی دانشگاه درگیر شده است.

 

 

این مسئول گفت: تاکید میکنم که درگیری افرادی و کتک کاری طلبه یا بهتر بگویم دانشجو ربطی به دانشگاه و مسائل رخ داده در دانشگاه ندارد و پرونده این دانشجو به مراجع قضایی ارسال شده است.

 

پایگاه خبری ندای امت حق جوابیه برای طلبه جوان را محفوظ میداند.