موحد خواهی از آبادان تا قلب بویر احمد
موحد خواهی از آبادان تا قلب بویر احمد
عملکرد سید محمد موحد در استانهای همجوار و در استان کهگیلویه و بویر احمد به اندازه ای درخشان بوده که دعوت از ایشان به ترافیک خورده است

 

به گزارش پایگاه خبری ندای امت ، عملکرد سید محمد موحد در استانهای همجوار و در استان کهگیلویه و بویر احمد به اندازه ای درخشان بوده که دعوت از این چهره ی نام آشنای کشوری به ترافیک خورده است.

طبق گزارش؛بعضی از حامیان این نماینده در استان های همجوار استان کهگیلویه و بویر احمد مصرانه به دنبال نزدیک کردن زمان دعوت از وی شده اند .

 

خبرنگار ما با نظر سنجی میدانی اقبال عمومی را به سمت موحد خواند که گزارش تکمیلی به شرح ذیل است : در شهرستان چرام سی جلسه توسط مردم در یک روز پیش بینی شده که در شهرستانهای دیگر و حوزه های کهگیلویه بزرگ نیز به این منوال است، یعنی در یک روز در هر شهرستان سی جلسه که این امر باعث شده تا با نزدیک شدن به روز دوم اسفند اقبال عمومی موحد برای پیروزی به درصد بالایی برسد.

 

طبق نظر کاشناس سیاسی پایگاه خبری ندای امت در یک هفته مانده به انتخابات نتیجه قطعی برای پیروزی موحد در انتخابات یازدهمین دوره مجلس درکهگیلویه بزرگ مشخص است و هیچ تردیدی وجود ندارد که این گزارش با مستنداتی از پیوستن نزدیک ترین یاران عدل هاشمی پور به سید محمد موحد و در یک ماه گذشته خبر از یک پیروزی شیرین برای جریان وابسته به موحد میدهد .

 

در کنار این دعوتها در استانهای همجوار به دلیل مردمداری ، توان سخنوری و محبوبیت ، نیز از سید محمد موحد جهت سخنرانی در برنامه های فرهنگی دعوت میشود و چه چیزی باعث شده این اتفاق بیفتد نشان از ارتباط قوی این چهره نام آشنا دارد و میتوان آبادان را گوشه ای از دعوت های استانی موحد نام برد .

 

کهگیلویه ای های مقیم و حامیان در آبادان ، یاسوج ، تهران ، شیراز ، بوشهر (عسلویه ، کنگان و…) ، بهبهان ، گچساران و بقیه شهرستانها و استانهای همجوار یک صدا موحد را فریاد میزند و خبرنگار ما این موضوع را در(( موحد خواهی از آبادان تا قلب بویر احمد))خلاصه کرده است.