فیلم محمدسلیمی راد از دهدشت در گرانادای ایالت کالیفرنیا اکران می شود
فیلم محمدسلیمی راد از دهدشت در گرانادای ایالت کالیفرنیا اکران می شود

کارگردان مطرح کهگیلویه و بویراحمدی از راه یابی فیلم کوتاه وُرد(location) در بخش مسابقه پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی “poppy jasper” کالیفرنیای آمریکا خبر داد

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری ندای امت,

کارگردان مطرح کهگیلویه و بویراحمدی از راه یابی فیلم کوتاه وُرد(location) در بخش مسابقه پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی “poppy jasper” کالیفرنیای آمریکا خبر داد.

محمد سلیمی راد با بیان مطلب فوق افزود: شنبه ۴ آپریل (۱۶ فروردین) در سالن گرانادای ایالت کالیفرنیا اکران می شود.

فیلم وُرد با حضور در بخش اصلی مسابقه این جشنواره با بیش از ۱۰۰ فیلم از فیلمسازان سراسر جهان به رقابت می پردازد.
این یکی از فستیوال های مهم در کشور آمریکا و حتی دنیا می باشد.

تاریخ برگزاری جشنواره از دوم تا یازدهم آپریل ۲۰۲۰ هست « از ۱۴ فروردین» است.
وی همچنین در رابطه با خلاصه داستان فیلم وُرد نیز گفت: داستان این فیلم راجب به شخصی است به نام “سروان منصوری” که یک مامور ژاندارمری است، و ماموریتی برای رساندن دو مجرم انقلابی که یک زن و شوهر هستند، و قرار است صبح فردای همان روز اعدام شوند به او محول می شود. در بین مسیر به سروان منصوری اطلاع می دهند که زن او باردار است و مجبور می شود همسر خود را با همان ماشین که اصطلاحا حمل مجرم است تا مقصد برساند، ولی در مسیر دچار مشکلاتی می شوند و مجبور به زایمان با کمک مجرم ها می شود که در اینجا انسانیت را در این فیلم نشان می دهد.

 

Poppy Jasper یک فستیوال غیرانتفاعی است که خلاقیت در عرصه فیلم‌سازی را ترویج می‌دهد و به عنوان یکی از چندین جشنواره هنری معتبر در منطقه Gilroy و مورگان هیل شناخته می‌شود.

ماموریت این فستیوال جشن گرفتن دستاوردهای هنری در فیلم، تشویق سازندگان فیلم‌ها و ایجاد فضایی است که فیلم‌سازان بتوانند از یکدیگر و حرفه‌ای‌های این صنعت بیاموزند و جوانان و بزرگسالان را در مورد حرفه‌های فیلم و هنر دیجیتال آموزش دهند.

این فعال هنری با بیان اینکه پنجمین حضور فیلم وُرد در فستیوال های خارجی است تصریح کرد: در بهمن ماه سال گذشته در جشنواره بین المللی تیف هندوستان به عنوان بهترین فیلم جشنواره انتخاب شد.

سلیمی راد از فرزندان توانمند و مستعد شهر دهدشت است که هم اکنون در یاسوج مشغول فعالیت های هنری می باشد که در آینده نزدیک با خلق فیلم های موثر و تاثیر گذار از وی در جشنواره های مختلف بین المللی بیشتر خواهید دید.