چرامی ها در انتظار رئیس دانشگاه علوم پزشکی
چرامی ها در انتظار رئیس دانشگاه علوم پزشکی

شهروندان چرامی به شدت از بی توجهی دانشگاه علو پزشکی گلایه مند هستند.

در همین رابطه تعدادی از شهر‌وندان در تماس با این پایگاه خبری گلایه خود را ارائه و خواهان پیگیری ودستور ویژه از استاندار شدند

 

به گزارش پایگاه خبری ندای امت,شهروندان چرامی به شدت از بی توجهی دانشگاه علو پزشکی گلایه مند هستند.

در همین رابطه تعدادی از شهر‌وندان در تماس با این پایگاه خبری گلایه خود را ارائه و خواهان پیگیری ودستور ویژه از استاندار شدند.

آقای استاندار بی توجهی علوم پزشکی استان درحق چرام تا کی؟
در حالی که نظام جمهوری اسلامی همه توجهش به کنترل ویروس منحوس کرونا می باشد .متاسفانه شهرستان چرام از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد مورد بی مهری و کم توجهی دانشگاه علوم پزشکی استان واقع شده است. شهرستانی که یک فوتی و ۱۶ بیمار قطعی کرونا دارد آیا نباید حداقل نقاهتگاهی برای جلوگیری بیشتر تهیه می کردند؟آیا مدیریت فقط در مصاحبه و آمار دادن هست؟ چرا رئیس دانشگاه به خودش اجازه حضور در این شهرستان مظلوم را نمی دهد تا از نزدیک وضعیت فلاکت بار را مشاهده کند. آیا در این شهرستان کرونا زده چیزی به نام ماسک وجود دارد؟؟؟
سرعت بسیار زیاد انتقال این ویروس می تواند تمام معادلات را به هم بریزد و جان هزاران نفر را به خطر بیندازدونبود اقلام بهداشتی باعث شده ترس از ابتلا به ویروس کرونا در بین مردم افزایش یابد.
متاسفانه هم اکنون، علی رغم همه قول و وعده های داده شده اقلام بهداشتی در چرام نه تنها کمیاب بلکه نایاب شده و این مهم مردم را آزار می دهد و موجب نگرانی مشاغلی شده که ناچارند در اجتماع حضور داشته باشند.