پلمپ و برخورد قانونی در انتظار واحدهای صنفی متخلف/افزایش قیمت برخی از کالاهای ضروری توسط فروشندگان
پلمپ و برخورد قانونی در انتظار واحدهای صنفی متخلف/افزایش قیمت برخی از کالاهای ضروری توسط فروشندگان

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گفت: با توجه به تعطیلی بازار برای قطع زنجیره کرونا، برخی از فروشندگان به افزایش قیمتِ برخی از کالا‌های ضروری اقدام کردند

 

به گزارش پایگاه خبری ندای امت به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان کهگیلویه وبویراحمد،رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گفت: با توجه به تعطیلی بازار برای قطع زنجیره کرونا، برخی از فروشندگان به افزایش قیمتِ برخی از کالا‌های ضروری اقدام کردندو براین اساس با هدف جلوگیری از افزایش قیمت ها، بازرسان دستگاههای مربوطه به صورت مستمر بر بازارهای استان نظارت می کنند.

پلمپ و برخورد قانونی در انتظار واحدهای صنفی متخلف:
برخورد قاطع با واحد‌های صنفی متخلف در کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری ندای امت،رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گفت: با توجه به تعطیلی بازار برای قطع زنجیره کرونا، برخی از فروشندگان به افزایش قیمتِ برخی از کالا‌های ضروری اقدام کردند.

حسین پور افزود: با هدف جلوگیری از افزایش قیمت ها، بازرسان دستگاههای مربوطه به صورت مستمر بر بازارهای استان نظارت می کنند.

وی ادامه داد: در بازدید مشترک بازرسان تعزیرات حکومتی، صنعت معدن و تجارت، مرکز بهداشت و دادگستری از بازار یاسوج، برخی مراکز عرضه میوه، مرغ و فروشگاه‌های مواد غذایی به دلایل مختلف پلمپ شدند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گفت: شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی و تقلب را به سامانه ۱۲۴ معاونت بازرسی این سازمان گزارش نمایند.