جدید ترین آمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه وبویراحمد
جدید ترین آمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه وبویراحمد

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدانپناه گفت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان کهگیلویه وبویراحمد تا امروز  217 نفر شامل 119 مرد و 98 زن است

به گزارش پایگاه خبری ندای امت,به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدانپناه گفت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان کهگیلویه وبویراحمد تا امروز  217 نفر شامل 119 مرد و 98 زن است.

 

وی بابیان اینکه از 126 نمونه گرفته شده از بیماران مشکوک  7 مورد مثبت شناسایی شد، اذعان داشت: 6 بیمار شامل 3 زن و 3 مرد در بویراحمد، 1 بیمارزن در چرام شناسایی شده است.

 

وی خاطر نشان کرد:  هر 7 بیمار شناسایی شده در تماس با بیمار کرونایی مثبت بوده و از خوشه های قدیمی محسوب می شوند.

 

دکتر یزدانپناه ضمن تقدیر از حوزه بهداشت که در راستای اجرای مرحله دوم غربالگری، گفت: شهروندان در اجرای این مرحله به تماس‌های سامانه 190و 4030 پاسخ داده و با ماموران بهداشتی همکاری لازم را داشته باشند.

 

وی تصریح کرد: بدلیل همین پایش های مداوم و همکاری مردم و تلاش شبانه روزی کادر درمان،خوشبختانه در دو هفته اخیر هیچ مرگ بیمار کرونایی در استان مشاهده و ثبت نشده است‌.

 

دبیر ستاد استانی کرونا از عموم مردم خواست تا همچون روزهای گذشته‌رعایت فاصله گذاری فیزیکی و اصول بهداشتی، در خانه ماندن و پرهیز از ترددهای غیرضرور را جدی بگیرند زیرا در صورتی که شهروندان ،فاصله گذاری فیزیکی و نکات بهداشتی را رعایت نکنند تداوم بیماری در منطقه طولانی مدت خواهد بود.

 

تاریخ انتشار : امروز, 16:02