اقدام تحسین برانگیز معلم سرفاریابی / پویش چرخه مهربانی با هدف کمک به نیازمندان در سرفاریاب کلید خورد
اقدام تحسین برانگیز معلم سرفاریابی / پویش چرخه مهربانی با هدف کمک به نیازمندان در سرفاریاب کلید خورد

در حالیکه قرنطینه بودن و تعطیلی کار بر اثر کرونا مردم را در شوک فرو برده است اما پرداخت هزینه پول کتب دانش اموزان در مناطق محروم برای خانواده دانش‌آموزان یک معضل است

گفت:وقتی روستا ها به شبکه اینترنت دسترسی ندارندچگونه ما با اپلیکیشن شاد اموزش را ادامه دهیم ؟

به گزارش ندای امت؛در حالیکه قرنطینه بودن و تعطیلی کار بر اثر کرونا مردم را در شوک فرو برده است اما پرداخت هزینه پول کتب دانش اموزان در مناطق محروم برای خانواده دانش‌آموزان یک معضل است.
با نزدیک‌ شدن به پایان سال گویا دیگر خبری از بازگشایی مجددمدارس نیست
خانواده‌ها درگیر تأمین کتاب فرزندانشان هستندکه افزایش بی‌رویه قیمت‌ها در مقایسه با سال‌های قبل‌، افزایش قیمت چشمگیری را تجربه می‌کنند.
افزایش هزینه‌ها بیشترین فشار و تأثیر منفی خود را بر سبد هزینه خانوارهای طبقه ضعیف جامعه تحمیل می‌کند و در این میان حتی برخی نگران ترک‌تحصیل‌هایی هستند که زیر سایه افزایش هزینه‌های تحصیل رقم می‌خورد.
در همین رابطه پدر یک دانش‌آموز که امسال به پایه ششم دبستان می‌رود، درباره تأمین وضعیت فعلی گفت: ” اگر بخواهیم یک حساب سرانگشتی داشته باشیم،من سه فرزند دانش اموز دارم که بدون هیچ درامدی تقریبا نزدیک به دویست هزار تومان هزینه بر می دارد در این شرایط چه کنیم ؟وکجابیاریم؟
حالا افزایش هزینه‌های تحصیل دانش‌آموزان به ویژه کتاب این سؤال را مطرح می‌کند که این وضعیت در روند تحصیل دانش‌آموزان به‌ویژه در مناطق محروم چه تأثیراتی خواهد داشت و آیا به ترک تحصیل منجر خواهد شد؟
علی باوند معلم اموزشگاه شهید رجایی پاده سرفاریاب بسیجی پایگاه امام خمینی (ره) در کاری قابل تحسین هزینه کتاب دانش اموزان خود که تقریبا ۱۱ نفر ابتدایی و چهارنفر هم از دانش اموزان دبیرستان روستا را به خاطر وضعیت به وجود امده پرداخت کرد و دل خانواده ها و دانش اموزان را شادکرد

باوند در مدتی که  مدارس تعطیل بودند  توانست باحضور و سرکشی مداوم در روستا ارتباط خوبی با دانش اموزان بر قرار کند و از درس و اموزش فاصله نگیرند

علی باوند با گلایه گفت:وقتی روستا ها به شبکه اینترنت دسترسی ندارندچگونه ما با اپلیکیشن شاد اموزش را ادامه دهیم ؟