چهار دیدار استانی در یک روز جهت پیگیری مشکلات چرام / ذولفقاری :  چنانچه مردم به اینجانب اعتماد کنند زندگی و وقت خود را وقف خدمت به چرام میکنم/ از شورا حقوق نمی‌گیرم و حقوق خود را هزینه شهربازی در فضای امن شهر ،برای فرزندان که آینده سازان این مرزوبوم است می کنم/ قول مساعد مسئولان استانی
چهار دیدار استانی در یک روز جهت پیگیری مشکلات چرام / ذولفقاری :  چنانچه مردم به اینجانب اعتماد کنند زندگی و وقت خود را وقف خدمت به چرام میکنم/ از شورا حقوق نمی‌گیرم و حقوق خود را هزینه شهربازی در فضای امن شهر ،برای فرزندان که آینده سازان این مرزوبوم است می کنم/ قول مساعد مسئولان استانی

طی دیدارهای استانی حاج حمید رضا ذولفقاری با رئیس کل دادگستری استان ، سردار مصطفایی فرماندهی انتظامی ، علوی مدیر کل ورزش جوانان و حاجی زاده معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار مشکلاتی مطرح شد که نیاز مبرم شهرستان چرام است

به گزارش پایگاه خبری ندای امت ، ذولفقاری کاندیدای شورای شهر چرام در یک روز چهار دیدار با مقامات استانی جهت پیگیری مشکلات چرام داشت .

طی دیدارهای استانی حاج حمید رضا ذولفقاری با رئیس کل دادگستری استان ، سردار مصطفایی فرماندهی انتظامی ، علوی مدیر کل ورزش جوانان و حاجی زاده معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار مشکلاتی مطرح شد که نیاز مبرم شهرستان چرام است .

ذولفقاری گفت : در دیدار با سردار مصطفایی ، پیگیری جدی جهت ایجاد کلانتری دیگری در شهر چرام و همچنین اصلاح چارت ساختاری و سازمانی حوزه انتظامی چرام و اختصاص خودرو به نیروی انتظامی این شهرستان شدیم ؛ که در این دیدار قول مساعد جهت همکاری و تامین موارد فوق داده شد .

مهندس ذولفقاری افزود : در دیدار با مدیر کل دادگستری استان کهگیلویه و بویر احمد خواستار تامین تجهیزات دادگستری چرام اعم از میز و صندلی و دو دستگاه خودرو شدیم و از طرفی از مدیرکل دادگستری خواستیم تا برای ایجاد امنیت پایدار در شهر چاره اندیشی شود .

در این دیدار مدیر کل محترم دادگستری استان با بیان اینکه به زودی شاهد تحول در چرام هستیم قول مساعد جهت پیگیری و رفع مشکلات این شهرستان را داد .

ذولفقاری بیان کرد : در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان از وی خواستیم تا اماکن ورزشی چرام از جمله استادیوم آزادی این شهر تکمیل و چمن های مصنوعی روستایی نیز تکمیل و به بهره‌برداری برسد .

مدیر سابق راه و شهرسازی چرام که کاندیدای شورای شهر نیز می‌باشد ، در دیدار با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار از وی خواست تا باقی مانده جاده چرام به دهدشت تکمیل و اعتبارات لازم به این جاده تخصیص داده شود و در کوتاه ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد .

ذولفقاری عنوان کرد : چرام شایسته بهترین ها است و چنانچه مردم به اینجانب اعتماد کنند زندگی و وقت خود را برای خدمت به چرام وقف میکنم‌.

وی در پایان گفت : جا دارد از همه مسئولان استانی اعم از استاندار ، مدیرکل دادگستری، فرماندهی انتظامی ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیر کل ورزش و جوانان که با اینجانب و مردم چرام همکاری داشتند تقدیر و تشکر ویژه دارم .

ذوالفقاری در گوشه ای از اظهارات خود عنوان کرد : خدمت به چرام و مردم شریف این شهرستان را وظیفه خود دانسته و چنانچه مردم به این جانب اعتماد کنند به عنوان خادم هیچ گونه مزد و حقوقی از شورا دریافت نمی کنم و حقوق خود را هزینه ی شهربازی در فضای امن برای کودکان که آیندگان این شهر هستند میکنم.

وی علاوه بر دیدارهای استانی عنوان کرد، برای پیگیری مشکلات چرام هفته های آینده دیداری در تهران دارم .