پیام وزیر ورزش و جوانان پس از قهرمانی مقتدرانه‌ ایران در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا
پیام وزیر ورزش و جوانان پس از قهرمانی مقتدرانه‌ ایران در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا

وزیر ورزش و جوانان پس از قهرمانی مقتدرانه‌ ایران در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا پیامی صادر کرد. کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان در پیامی کسب عنوان قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم اقتدار کشتی آزاد ایران […]

وزیر ورزش و جوانان پس از قهرمانی مقتدرانه‌ ایران در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا پیامی صادر کرد.
کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان در پیامی کسب عنوان قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا را تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
اقتدار کشتی آزاد ایران یک بار دیگر در رویداد رقابتی قهرمانی آسیا با پنج مدال طلا و سه مدال برنز به منصه‌ ظهور رسید تا همچنان این رشته‌ پرافتخار در استمرار موفقیت‌های قابل توجه خود، مایه‌ فخر و مباهات جامعه‌ ورزش ایران اسلامی باشد.
مراتب قدردانی خود را از افتخارآفرینان کشتی آزاد ایران که باز هم بر بام آسیا قرار گرفتند، اعلام می‌دارم و به مدال آوران دلاور، کادر فنی، سرپرستی و مدیریتی فدراسیون و همچنین مردم کشتی‌دوست ایران تبریک می‌گویم.

امیدوارم پیروزی‌ها و موفقیت کشتی‌گیران آزادکار، به ویژه در تکمیل سهمیه‌ها برای راهیابی به المپیک پاریس و حضور پرفروغ در این رویداد مهم، ادامه پیدا کند.
برای تیم ملی کشتی فرنگی نیز در رقابت‌های قهرمانی آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم.