ارتقاء رئیس دولت تدبیر وامید در دولت انقلابی جوانگرا/جولان سیاسی بازی در منابع طبیعی/ قدرت نمایی مجدد صاحبان قدرت در دولت انقلابی/سازمان بازرسی به آتش سوزی جنگلهای چرام ورود کند /آیا استاندار از این انتصابات مطلع است؟
ارتقاء رئیس دولت تدبیر وامید در دولت انقلابی جوانگرا/جولان سیاسی بازی در منابع طبیعی/ قدرت نمایی مجدد صاحبان قدرت در دولت انقلابی/سازمان بازرسی به آتش سوزی جنگلهای چرام ورود کند /آیا استاندار از این انتصابات مطلع است؟

به گزارش پایگاه خبری ندای امت، در مدت زمان دولت تدبیر و امید رئیس منابع طبیعی شهرستان چرام که خود را اصلاح طلب معرفی کرده و دوران مدیریتی خود را در این شهرستان تا پایان دولت به اتمام رساند، طی یک جابجایی رئیس منابع طبیعی کهگیلویه شد . در دولت مردمی ایت الله رئیسی اینطور […]

به گزارش پایگاه خبری ندای امت، در مدت زمان دولت تدبیر و امید رئیس منابع طبیعی شهرستان چرام که خود را اصلاح طلب معرفی کرده و دوران مدیریتی خود را در این شهرستان تا پایان دولت به اتمام رساند، طی یک جابجایی رئیس منابع طبیعی کهگیلویه شد .

در دولت مردمی ایت الله رئیسی اینطور به نظر میرسد اصلاح طلبی و اصولگرایی و انقلابی بودن در شهرستان ها متغیر است و به راحتی میتوان در چرام اصلاح طلب چهار اتیشه بود و در دهدشت انقلابی و اصولگرای سینه چاک .

موضوعی که نگرانی مردم را به دنبال داشته و امروزه به وضوح مشاهده میشود ، قدرت نمایی مجدد صاحبان قدرت در این دولت است و هر فردی که عملکرد ضعیفی در حوزه ای دیگر داشته باشد برای حمایت وی ، از محلی که ضعف داشته به جای دیگر انتقالی گرفته و ارتقا میگیرد.

نمونه ای از این ریاست ها ، انتقال پیوسته گر رئیس منابع طبیعی چرام در دولت تدبیر امید به کهگیلویه و ارتقای وی به ریاست منابع طبیعی است .

در زمان مدیریت ایشان در شهرستان چرام برای اعتراض به عملکرد وی که برای همه مسئولان ذی ربط نیز مشخص شد و رسانه ها نیز ماه ها به آن پرداختند ، افراد ناشناس دست به آتش سوزی های جنگلهای حوزه چرام زدند و تا جایی بود که بر سنگ ها و مکانها نگرانی خود را به سمع و نظر مسئولان رساندند، گاها شنیده میشد در مواقعی که به فرد خاطی نزدیک میشدند با اعمال نفوذ از فرد خاطی چشم پوشی شده و انگار ملک پدری شان سوخته بود که باید اقایان ببخشند و چشم پوشی کنند .

اما چه شد که در دولت مردمی و انقلابی مدیری که ضعف عملکرد وی در دولت تدبیر و امید بر همه عیان و آشکار بود در جایگاه بالاتری منصوب شد، و با این عمل نگرانی زیادی در بین جوانان انقلابی مشغول در منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویر احمد به وجود آمد .

آیا استاندار کهگیلویه و بویر احمد از این اوضاع با خبر است یا این انتصابات بدون اطلاع وی و از طریق رایزنی سیاسیون انجام شده است .

در زمان ریاست پیوسته گر نامه نگاریهایی برای واگذاری ۱۴۰ هکتار از زمین منابع طبیعی چرام به یک فرد شده است که به زودی پایگاه خبری ندای امت ، متن نامه ها را منتشر میکند تا دولت انقلابی ، افراد صاحب نفوذ را زیر ذره بین قرار دهد و چشم بسته اقدام به انتصاب نکند .

از سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویر احمد میخواهیم به پرونده های آتش سوزی جنگل های چرام در چند سال گذشته ورود کند و پیگیر برخورد قاطع با عوامل آتش سوزی جنگلها در این شهرستان باشد .