آیت الله حسینی:انقلاب اسلامی ایران هم اینک به یک الگو برای کشورهای مختلف دنیا در زمینه مقابله با  استکبار جهانی تبدیل شده است
آیت الله حسینی:انقلاب اسلامی ایران هم اینک به یک الگو برای کشورهای مختلف دنیا در زمینه مقابله با  استکبار جهانی تبدیل شده است

نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته در شهر های مختلف و همچنین راهپیمایی در دفاع از مردم مظلوم یمن برگزار شد

به گزارش ندای امت ، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه فجر و تبریک آن، گفت: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای متعدد در هر ۲ عرصه داخلی و بین المللی دارد که باید بیش از پیش برای قشرهای مختلف مردم از جمله نسل نوجوان و جوان تشریح شود.

آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج اظهار داشت: امروزه حکومت در دست ملت ایران است و این یک افتخار مهم محسوب می شود حال آنکه در دوران رژیم منحوس پهلوی کشور مستعمره بیگانگان بود.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران هم اینک به یک الگو برای کشورهای مختلف دنیا در زمینه مقابله با  استکبار جهانی تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با اشاره به ۱۴ بهمن ماه آغاز ماه رجب، بیان کرد: این ماه بر اساس روایات از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید مسلمانان در حد توان از فضائل معنوی آن بهره مند شوند.

آیت الله حسینی عنوان کرد: آل سعود و امارات با حمایت آمریکای جنایتکار در حال ارتکاب انواع جنایت های ضدبشری علیه ملت مظلوم یمن هستند.

وی ابراز داشت: مجامع بین المللی در مقابل این جنایت های وحشیانه سکوت کرده و هیچ واکنشی از خود نشان نمی دهند حال آنکه خود را مدعی طرفداری از حقوق بشر معرفی می کنند.

 امام جمعه یاسوج: انقلاب اسلامی دستاوردهای متعدد در عرصه های داخلی و بین المللی دارد 

نمازگزاران و قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد امروز (جمعه) پس از اقدامه نماز جمعه و همزمان با سراسر کشور در حمایت از ملت مظلوم و مقاوم یمن تظاهرات کردند.

تظاهر کنندگان شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آل سعود خائن»، «مرگ بر استکبار»، «آل سعود شرمت باد آمریکا ننگت باد»، «سلام ما بر یمن قهرمان ملت صبر و ملت جاودان» و «ملت ما دارد به لب این سخن درود ما درود ما بر یمن» سردادند.