انتقاد امام جمعه چرام از روند اجرای طرح ملی مسکن در استان و شهرستان چرام
انتقاد امام جمعه چرام از روند اجرای طرح ملی مسکن در استان و شهرستان چرام
حجت الاسلام افشار : از شعارهای خوب دولت که در برخی استان ها موفق بوده طرح نهضت ملی مسکن  است اما متقاضیان در استان از رشد این طرح رضایت ندارند و می طلبد مسولان استانی و شهرستانی موانع پیشرفت طرح ملی مسکن در چرام را برطرف نمایند

به گزارش ندای امت ، حجت الاسلام سید نورالله افشار در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر چرام گفت: وقتی حکمت اصلی فریضه سوم، دستیابی به گوهر تقوا است؛ بنابراین ماه شوال المکرم، ماه مشاهده اولین بارقه‌های آثار تقوا است.

امام جمعه چرام افزود: به بیان شهید مطهری، اصلی‌ترین برکت تقوا، بصیرت و روشن‌بینی است. استاد درباره راز تأثیر تقوا در روشن‌بینی و بصیرت می‌فرماید اگر توفیقی پیدا كنیم كه با نیروی تقوا نفس امّاره را رام و مطیع نماییم، آنوقت خواهیم دید چه خوب راه سعادت را درك می‌كنیم و چه خوب می‌فهمیم و چه روشن می‌بینیم و چه خوب عقل ما به ما الهام می‌كند.

افشار با بیان اینکه آرزو و رویای خانه دار شدن طی سال‌های گذشته با تورم روز افزون برای بخش زیادی از بدنه جامعه سخت‌ شده است، عنوان کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم، نهضت ملی مسکن روزنه‌هایی از امید را میان مردم ایجاد کرد.

وی ادامه داد: از شعارهای خوب دولت که در برخی استان ها موفق بوده طرح نهضت ملی مسکن  است اما متقاضیان در استان از رشد این طرح رضایت ندارند و می طلبد مسولان استانی و شهرستانی موانع پیشرفت طرح ملی مسکن در چرام را برطرف نمایند.

افشار با بیان اینکه هفته های گذشته نماینده معزز ولی فقیه از ساخت مسکن ملی در یاسوج گلایه کردند، بیان کرد: افکار عمومی چند سوال از متولیان و مسولان ساخت مسکن ملی دارند، طبق نقل قولی سهم استان کهگیلویه و بویراحمد در طرح نهضت ملی مسکن طی چهار سال ۴۸ هزار واحد مسکن شهری و روستایی است، با توجه به اینکه در سال آخر دولت هستیم، موفقیت در این برنامه چقدر بوده است؟چرا طرح مسکن ملی در استان و چرام، سرعت پیشرفت آن مطلوب نیست؟ با این رویه ده ها سال طول می کشد تا یک جوان از درد مستاجری نجات پیدا کند و صاحب خانه شود.

امام جمعه چرام در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: در هفته های گذشته رژیم کودک کش صهیونیستی تعدادی از مستشاران نظامی ایران قدرتمند را در سوریه به شهادت رساند، فارغ از اینکه پاسخ ایران به رژيم صهيونيستی چه باشد اینکه کل دنیا منتظرن ببینند ایران چیکار میکنه و اینکه مردم اسرائیل وحشت کردند و اینکه رژیم برخی سفارت‌خانه هایش را تعطیل کرده و اینکه آمریکا میگه پایگاه‌های ما را نزنید و اینکه ایران به آمریکا پیام داده خودتو بکش کنار و از رژیم حمایت نکن و اینکه آمریکا میگه حمله به کنسولگری به ماربطی نداشته و اینکه جکسون هینکل فعال رسانه‌ای آمریکا و حامی فلسطین توئیت میزنه و میگه “خامنه‌ای عزیز، رحم نکن” و اینکه رژیم به جایی رسیده که با خودش میگه بزن تموم شه بره، این استرس برای رژیم موقت صهیونیستی عذاب آورتر و درد آورتر است و اینکه همه شبکه‌های مهم خبری دنیا یکی از موضوعاتشون نحوه پاسخ جمهوری اسلامی ایران شده و….

افشار افزود: این یعنی ایران به یک ابرقدرت بزرگ در دنیا تبدیل شده که هرکاری دلش بخواد میتونه انجام بده و مستکبران عالم دیگه آن را یک ایران ضعیف نمیدانند که هروقت، هرکاری خواستن علیهش انجام بدهند و او هم ساکت بشینه و هیچی نگه، این خیلی باعث افتخاره و باید به این رهبر عزیز که ترس و رعب و وحشت را به اردوگاه کفر پرتاب کرده است،هزاران آفرین گفت.

وی ادامه داد: این همان ایرانی بود روزی در زمان پهلوی پدر و پسر مستعمره آمریکا بود و قانون ننگین کاپیتلاسیون در مجلس آن تصویب می شد اما حال با زعامت حکیمی عالیقدر بازیگر اصلی غرب آسیا و خار چشم دشمنان جبهه توحید شده است.

انتهای پیام/