چرام در روزهای سیاه دولت گذشته/95درصد مسئولان چرام متعلق به دولت تدبیر و امید هستند/ استاندار فرمان خروج از بحران را صادر کند
چرام در روزهای سیاه دولت گذشته/95درصد مسئولان چرام متعلق به دولت تدبیر و امید هستند/ استاندار فرمان خروج از بحران را صادر کند

انتصاب مسئولانی که یک روز سوابق مدیریتی در هیچ جایی نداشته و فقط چرام را سکوی پرتاب و محلی برای پرکردن رزومه خود قرار داده اند، نگرانی زیادی را به وجود اورده و حتی کارمندان ادارات نیز دلی برای فعالیت و آبادانی این منطقه خوش آب و هوا ندارند

به گزارش ندای امت ، در چند سال گذشته مشکلات و کاستی ها در چرام موجب شد تا خیلی از ساکنان این شهرستان به مناطق دیگری سفر کرده و محل سکونت خود را برای استفاده بهتر از امکانات و برقراری رفاهیات برای افراد خانواده ، تغییر دهند.

چرام سرزمین خوش آب و هوا با مردمی خون گرم و میهمان نواز و دارای مناطق زیبای گردشگری بوده که اولین فرمانداری در این شهر بنا شد و قرار بر این بود که به عنوان مرکز استان کهگیلویه و بویر احمد مسیر توسعه را بپیماید .

از گذشته تاکنون سیاست و نفوذ سیاسیون چنان این شهرستان با مناطق زیبایش را تحت تاثیر قرار داده است که در چند سال گذشته نوعی ترس و نگرانی در دل مردم برای مسافرت به این شهرستان زیبا به وجود آمده است .

انتصاب مسئولانی که یک روز سوابق مدیریتی در هیچ جایی نداشته و فقط چرام را سکوی پرتاب و محلی برای پرکردن رزومه خود قرار داده اند، نگرانی زیادی را به وجود اورده و حتی کارمندان ادارات نیز دلی برای فعالیت و آبادانی این منطقه خوش آب و هوا ندارند .

با گذشت حدود یک سال از دولت انقلابی ولی95درصد مدیران شهرستان چرام از همان مسئولان تدبیر و امیدی هستند و باز نفوذ سیاسیون اجازه تغییرات و تحولات در این شهرستان را در دولت مردمی نداده و چرام هنوز در دوران سیاه خود به سر میبرد .

به گزارش ندای امت ، انتظار است هرچه سریعتر استاندار کهگیلویه و بویر احمد و معاون سیاسی وی فرمان تغییرات مدیریتی را صادر کنند و اجازه ندهند مدیرانی که در زمان دولت اصلاحات خود را جان فدای دولت میدانستند و هیچ اعتقادی به دولت کنونی ندارند امروز نیز بر صندلی های چرخان تکیه زنند و به جوانان انقلابی این دیار بخندند .

جناب استاندار ، حکمهایی که از ستادهای ایت الله رئیسی صادر میشد انقدر زیاد بودند که حتی ضد انقلاب های خارج از کشور هم میتوانستند از این حکم ها داشته باشند و ایت الله رئیسی نیز در پیامی تمام ستادهای خود را منحل کرد و احکام را نیز مهر باطل زد ، خواهشا هیچ حکمی را ملاک ماندن برصندلی ها نکنید و هرچه سریعتر به این بحران و نگرانی نیروهای انقلابی در چرام پایان دهید .