جناب سید قدرت , این تذهبون؟/ چرا قدرت حسینی از عزل یک اصلاح طلب نگران است؟/حسینی علت رد صلاحیت خود در دور گذشته را جهت تنویر افکار عمومی شفاف سازی کند
جناب سید قدرت , این تذهبون؟/ چرا قدرت حسینی از عزل یک اصلاح طلب نگران است؟/حسینی علت رد صلاحیت خود در دور گذشته را جهت تنویر افکار عمومی شفاف سازی کند

پس از کش و قوس های فراوان در گچساران ، مدیر اصلاح طلب شرکت توزیع که سالها در دولت گذشته صاحب کرسی و جایگاه بود عزل، و نیروی اصولگرایی با سابقه کار یک دهه ای یا بیشتر در حوزه های عملیاتی شرکت و متخصص در این حوزه به مدیریت توزیع برق گچساران منصوب شد

ندای امت /یادداشت ارسالی/پس از کش و قوس های فراوان در گچساران ، مدیر اصلاح طلب شرکت توزیع که سالها در دولت گذشته صاحب کرسی و جایگاه بود عزل، و نیروی اصولگرایی با سابقه کار یک دهه ای یا بیشتر در حوزه های عملیاتی شرکت و متخصص در این حوزه به مدیریت توزیع برق گچساران منصوب شد .

این انتصاب با استقبال خوبی روبرو شد و انتقاداتی نیز در پی داشت که یکی از انان واکنش سید قدرت حسینی به عزل مدیر اصلاح طلب حامی تاجگردون بود ‌

سید قدرت حسینی که خود را نیروی اصولگرا و مدعی راس این جریان در ان حوزه میداند ، از شخصی حمایت کرد که زمانی در رکاب غلام رضا تاجگردون نماینده اصلاح طلب گچساران وباشت ، برای نیروهای اصولگرا خط و نشان میکشید .

حال باید بگوییم سید قدرت، این تذهبون ؟

اگر منطقتان برای مخالفت با مدیرعامل شرکت توزیع برق ، عزل مدیر اصلاح طلب توزیع برق گچساران است باید عرض کنم ، حامیانتان سالها به اشتباه پشت سرتان حرکت کردند و تمام خطرات این جریان را به جان خریدند ، ولی نمیدانستند پیش شما شانس حمایت ندارند و حمایتتان از حامیان تاجگردون است و نزد شما ( آیَم شانس بِلند نهای چاس اِیرسه و دِندایِ جر) ، پس بهتر است به جای انتقادات بیجا بفکر خدمت صادقانه باشید نه به دنبال غلام حلقه به گوش.

جناب استاندار اطلاع وافر دارند که جمال معتمدی زاده برادر شهید فضل الله معتمدی زاده ، فرزند روستا زاده ای است که با گوشت و پوست و استخوان وضع وحال محرومین را درک کرده و توانسته در مدت اندک مدیریت خود ، عملکرد و رزومه خوبی را به نمایش بگذارد.

یک نمونه از این عملکرد، احداث خط ۸۰کیلومتری(هشتاد کیلومتر) دومداره فشارمتوسط از دهدشت تا قلعه رئیسی است که مردم ان دیار باید همیشه قدردان این خدمت باشند.

اگر بخواهیم پروژه ها و شبکه های احداثی در زمان مدیریت معتمدی زاده را در تمام استان نام ببریم به ضرس قاطع خیلی از کسانی که مدعی انقلابی هستند جلوی خدمات این مدیرعامل زانو میزنند .

باید به تمام کسانی که از سر دنیا خواهی چشم برواقعیت ها بسته اند بگوییم ، وجدانتان را از خواب بیدار کنید تا چشمهایتان خوب ببیند که خدمت بی منت در یک سال گذشته برگ برنده این مدیر خوشنام شرکت توزیع برق است که قطعا استاندار محترم تحت تاثیر واکنش های منفعت طلبانه قرار نمی گیرد و عملکردها را ملاک قرار میدهد.

جناب سید قدرت حسینی در مرقومه تان از مدیر عامل محترم شرکت توزیع برق استان علت عزل جناب زمانپور مدیر شرکت توزیع برق شهرستان را خواسته اید، و بیان داشته اید که شفاف سازی شود

محضر مبارکتان عرض شود آیا با گذشت دو سال از رد صلاحیت انتخاباتی حضرتعالی ،آیا علت رد صلاحیت خود را جهت تنویر افکار عمومی بیان داشته اید؟

وما نیز انتظار شفاف سازی داریم .