واکنش فعالین رسانه ای و سیاسی استان به عزل فرزند شهید در بویر احمد/آیا استاندار با مدیرکل کار و رفاه اجتماعی برخورد قانونی میکند یا توانایی مقابله با مدیر کل سیاسی را ندارد ؟
واکنش فعالین رسانه ای و سیاسی استان به عزل فرزند شهید در بویر احمد/آیا استاندار با مدیرکل کار و رفاه اجتماعی برخورد قانونی میکند یا توانایی مقابله با مدیر کل سیاسی را ندارد ؟

  به گزارش ندای امت ، فعال رسانه ای  کهگیلویه و بویر احمد نسبت به عزل فرزند شهید شجاعی از ریاست اداره کار شهرستان بویر احمد واکنش نشان داد . رحیم ابوذر نوشت عزل مسعود شجاعی فرزند شهید از مدیریت اداره کار شهرستان بویر احمد نشان از عقده گشایی و ترس از نیروهای انقلابس توسط […]

 

به گزارش ندای امت ، فعال رسانه ای  کهگیلویه و بویر احمد نسبت به عزل فرزند شهید شجاعی از ریاست اداره کار شهرستان بویر احمد واکنش نشان داد .

رحیم ابوذر نوشت

عزل مسعود شجاعی فرزند شهید از مدیریت اداره کار شهرستان بویر احمد نشان از عقده گشایی و ترس از نیروهای انقلابس توسط مدیری معلوم الحال و حاشیه دار دارد .

آقای استاندار مطابق جلسه 1400/8/20 با فرزندان شاهد منتظر برخورد شما هستیم
الوعده وفا !!

یک فعال سیاسی دیگر در این باره نوشت

شنیده ها حاکی از آن است مسعود شجاعی به دلیل اختلافات زیاد با شیوه مدیریت آقای مدیرکل و اعتراض به نحوه تخصیص تسهیلات اشتغالزایی،کم توجهی به پتانسیل نیروی کار در شهرستان بویراحمد و مهم تر از همه نگاه های سیاسی آقای مدیرکل نسبت به شهرستان بویراحمد ، عزل شد

گفتنی است، رئیس اداره کار شهرستان بویراحمد پس از کش و قوس های فراوان ، مطالبه گری و دفاع از حقوق شهرستان بویراحمد در جلسات مختلف و شکایت از سوء مدیریت در اداره کل ، در نهایت توسط آقای واعظی عزل شد، تا یکی از مدیران خوب شهرستانی که رضایت عمومی بالایی از خود به جای گذاشته بود قربانی سوء مدیریت و نگاه های سیاسی آقای مدیرکل شود .

حال باید منتظر ماند واکنش احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویر احمد نسبت به این موضوع چگونه است .

آیا استاندار با مدیرکل کار و رفاه اجتماعی برخورد قانونی میکند یا توانایی مقابله با مدیر کل سیاسی را ندارد ؟