برپایی بازارچه و نمایشگاه کار و فناوری در مدارس شهرستان بویراحمد
برپایی بازارچه و نمایشگاه کار و فناوری در مدارس شهرستان بویراحمد

برپایی بازارچه و نمایشگاه کار و فناوری در مدارس شهرستان بویراحمد به گزارش ندای امت به نقل از روابط عمومی آموزش و بویراحمد شهرستان بویراحمد، معاونت آموزش متوسطه اداره بویراحمد از افتتاح بازارچه و نمایشگاه کار و فناوری و دست سازه های دانش آموزان خبر داد. حسنعلی محمدی زاده در حاشیه بازدید از این بازارچه […]

برپایی بازارچه و نمایشگاه کار و فناوری در مدارس شهرستان بویراحمد

به گزارش ندای امت به نقل از روابط عمومی آموزش و بویراحمد شهرستان بویراحمد، معاونت آموزش متوسطه اداره بویراحمد از افتتاح بازارچه و نمایشگاه کار و فناوری و دست سازه های دانش آموزان خبر داد.
حسنعلی محمدی زاده در حاشیه بازدید از این بازارچه ها گفت :حوزه‌ تربيت و يادگيری يكی از حوزه‌های يازده‌گانه برنامه درس ملی است که شامل كسب مهارت‌های عملی برای زندگی كارآمد و بهره‌ور است و در همین راستا تلاش شده تا با برگزاری این قبیل نمایشگاهها زمینه ورود دانش آموزان را به اجتماع فراهم نمایند .
محمدی زاده افزود : ایجاد انگیزه و رغبت، آموزش مبانی علمی شیوه‌های نوآوری و خلاقیت در بین دانش‌آموزان و تربیت نیروی کارآفرین مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه‌ها می‌باشد .

یاد آوری میگردد روز شنبه چهارشنبه 10اسفندماه 1401، با تلاش و همت دانش آموزان مدرسه معارف دخترانه یاسوج و مدرسه حجاب بازارچه و نمایشگاه کاروفناوری برپا گردیده . در این بازارچه و نمایشگاه دانش آموزان فعالیت های خود را از ابتدای سال تحصیلی به نمایش گذاشتند و آثار هنری خود را در بازارچه به فروش رساندند، آنچه مهم بود همدلی و همکاری دانش آموزان بود که بزرگترین دستاورد نمایشگاه و بازارچه می باشد.