مدیرکل سابق بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویر احمد خواهان ورود  دستگاههای امنیتی ، نظارتی و قضایی به فساد در برخی از سیستم ها شد/ پاسخ دستگاه های نظارتی و مقام ارشد دولت به عزل مدیرکل بیمه سلامت چیست /جذب فله ای نیرو در زمان بهادر کرمی و دم خروسی که بیرون زد
مدیرکل سابق بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویر احمد خواهان ورود  دستگاههای امنیتی ، نظارتی و قضایی به فساد در برخی از سیستم ها شد/ پاسخ دستگاه های نظارتی و مقام ارشد دولت به عزل مدیرکل بیمه سلامت چیست /جذب فله ای نیرو در زمان بهادر کرمی و دم خروسی که بیرون زد

در پی عزل پرسرو صدای مدیرکل بیمه سلامت استان ، کیان دهراب پور مدیربرکنار شده با انتشار پیامی از دستگاههای امنیتی ، نظارتی و قضایی خواهان ورود به فساد در برخی از سیستم ها شد وطی اطلاعات ارسالی از شهروند خبرنگار ما دانشگاه دولتی یاسوج حدود سی نیرو در زمان ریاست دکتر بهادر کرمی جذب کرده و تعدادی از این نیروها از بستگان نزدید برخی از چهره های سیاسی هستند

در پی عزل پرسرو صدای مدیرکل بیمه سلامت استان ، کیان دهراب پور مدیربرکنار شده با انتشار پیامی از دستگاههای امنیتی ، نظارتی و قضایی خواهان ورود به فساد در برخی از سیستم ها شد وطی اطلاعات ارسالی از شهروند خبرنگار ما دانشگاه دولتی یاسوج حدود سی نیرو در زمان ریاست دکتر بهادر کرمی جذب کرده و تعدادی از این نیروها از بستگان نزدید برخی از چهره های سیاسی هستند .

به گزارش ندای امت به نقل از فصل جنوب ، کیان دهراب پور نوشت:

به نام خدا
خوشحال و خرسندم در استانی زندگی می کنم که از مردمی بصیر و فهیم برخوردار است، مردمی حق طلب و عدالت خواه، ایثارگر و فداکار. آنها که وقتی ندای ظلم ستیزی ام را شنیدند و دیدند به هر طریقی هم زبانی و هم دلی شان را منعکس نموده و مرهمی بر زخمهای وارد شده گشتند، از یک طرف خوشحال که عقده شان را خالی کرده و همدردشان شده ام و از طرفی ناراحت از عکس العمل ناشایستی که نسبت به این حرکت قسط طلبانه انجام گرفته بود.
تقدیر و تشکر فراوان دارم نه تنها از هم استانی ها بلکه از هم وطنان عزیزم در جای جای ایران اسلامی که محکوم کردند برخورد مشمئز کننده کسانی را که چند کلمه حق را برنتابیدند و …
و اما …
صحبتی دارم و پیشنهاداتی به چند نفر از مسئولین استان؛
۱- ائمه جمعه سراسر استان:
پیشنهادم به سروران گرامی این می باشد حتما” در خطبه های نماز جمعه و در مجامع دیگر، موضوع پیشگیری و برخورد قانونی با فساد در بعضی از ادارات را مد نظر قرار دهند.
۲- رئیس کل دادگستری استان:
جناب آقای رئیس شنیده ها حاکی از آن است که پرونده هایی از طرف سازمان بازرسی در رابطه با تخلفات بعضی از مدیران در تعدادی از شعبه های مربوط به آن اداره کل بدون حکم مانده اند، استدعامندم دستور فرمائید برخوردهای قضایی سریع و قانونی با متخلفین صورت گیرد.
۳- بازرس کل استان:
هم عرض تشکر دارم از اقداماتی که تاکنون انجام داده اید و هم اینکه این روند مقابله با مفسدان اداری با حدت و شدت بیشتری ادامه پیدا کند.
۴- دستگاههای امنیتی:
از این عزیزان خواستارم در گزینش حراستی مدیران، دقت و سختگیری های لازم را اعمال نموده و در این رابطه هیچ اغماضی نداشته باشند.
۵- دستگاههای محاسباتی:
این بزرگواران در رابطه با برچیده شدن بعضی از مبادی فساد و تبعیض در ادارات، از هیچ اقدام قانونی فرو گذار نکنند.
در همین راستا به همه ی دستگاههای امنیتی، قضایی، محاسباتی و بازرسی عاجزانه پیشنهاد می دهم سیستم خود را از لوث افراد مسامحه گر، معامله گر و بد نام، پاک نموده تا در ادامه کار ضعف و کاهلی دیده نشود و مردم شریف هم با اطلاع رسانی صحیح، دقیق و به موقع این عزیزان را همراهی نمایند.
در پایان مفتخرم که طی ۹ ماه و ۲۴ روز خدمت در اداره کل بیمه سلامت استان از همه ی ظرفیت های موجود برای خدمت بیشتر و بهتر به مردم بهره برداری نمودم. از ائمه جمعه و جماعات، رسانه ملی، پایگاه های خبری ملی و استانی و … بخصوص همکاران زحمتکش و خوبم در سازمان بیمه سلامت ایران و اداره کل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد نهایت تقدیر و تشکر را دارم که بنده را در مسیر خدمتگزاری به طور کامل همراهی نمودند.
یقینا” آنهایی که نه بر اساس رعایت قانون و یا عرف بلکه بر اساس هوای نفس و عقده گشایی، اقدامهای نامناسبی را انجام دادند در پیشگاه خدا می بایست جوابگو باشند و این افراد بدانند که با این برخوردها، در اعتقاد راستین اینجانب و خانواده ام نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی خللی وارد نخواهد شد و تا همیشه سرباز ولایت خواهیم ماند …

به امید سلامتی کامل و ظهور هر چه سریعتر حضرت صاحب الزمان(عج) …

والسلام
کیان دهراب پور دولت آباد
جمعه نوزدهم اسفند ۱۴۰۱

به گزارش ندای امت ، مدیرکل معزول بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویر احمد مدعی جذب نیرو بدون ضابطه در دو دانشگاه استان شد که حرف حق ، استاندار و تیم وی را خوش نیامد و دستور عزل دهراب پور داده شد .

در ادامه شهروند خبرنگار ما اطلاعاتی را از دانشگاه دولتی یاسوج کسب کرده که ورود دستگاه های دولتی را به این دانشگاه الزامی میکند ،
جذب بستگان نزدیک برخی چهره های سیاسی توسط کرمی رئیس این دانشگاه واقعیات کلام دهراب پور را بر همگان اثبات میکند و اکنون که یکی از جوانان این استان توسط تیم استاندار به جرم افشای واقعیت و عدالت طلبی عزل شده است و دم خروس هم بیرون زده ، احمد زاده چه پاسخی میتواند داشته باشد.
و ایا دستگاه های نظارتی و مقام ارشد دولت میتوانند با رئیس دانشگاه دولتی برخورد کنند .

به زودی برخی از اسامی و نسبت انان با افراد صاحب نفوذ در این رسانه منتشر میشود .