راهداری استان کهگیلویه و بویر احمد صحنه تاخت و تاز اصلاح طلبان /محمدی مستقیما وارد فاز حذف جریان انقلاب شد/جناب استاندار مدیران قلابی را از دولت انقلابی حذف کنید
راهداری استان کهگیلویه و بویر احمد صحنه تاخت و تاز اصلاح طلبان /محمدی مستقیما وارد فاز حذف جریان انقلاب شد/جناب استاندار مدیران قلابی را از دولت انقلابی حذف کنید

جناب استاندار ، بعضی از مدیران شما با وجودی که  رئیس جمهور دولت را قبول ندارند مورد حمایت نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویر احمد هستند ، و تا زمانی که مدیران قلابی را از دولت انقلابی حذف نکنید ، شاهد تحول در استان نیستیم.

به گزارش ندای امت ، یکی از مخاطبان با ارسال مطلبی انتصابات راهداری و‌حمل ونقل جاده ای استان کهگیلویه و بویر احمد را مختص اصلاح طلبان دانست و از استاندار خواست تا به این شرایط پایان دهد

متن یادداشت ارسالی به شرح ذیل است

پس از حذف و عدم معرفی افراد با تجربه و کاردان برای تصدی مدیرکلی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و رسیدن این صندلی به فردی با رزومه پایین (صرفا پست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری استان با ۵،۶نیرو زیرمجموعه) در استانی با شرایط اقلیم کوهستانی و برفگیر و با تعدد محورهای روستایی که منطقی تر این بود که مدیرکل از افرادی دارای رزومه کاری در حیطه معاونت راهداری و معاونت راه روستایی بدلیل سنگینی کار در این حوزه انتخاب می شد، ولی متاسفانه عدم همراهی نمایندگان استان با برخی گزینه های ارزشی و با سابقه مدیریتی در سطح کار در حوزه راه و ترابری سابق و راهداری فعلی و اصرار استاندار بر انتخاب عابد محمدی کار را به جایی رسانده است که مدیرکل راهداری طی چند ماه گذشته در انتصابات کاملا سیاسی و پرحاشیه نیروهای متخصص و انقلابی را از گردونه مدیریتی این اداره مهم اجرایی و عمرانی استان حذف کرده است و به جای آنها اغلب افرادی ناتوان و از جریان اصلاح طلب و هم فکر خودشان قرار داده است.

از مهمترین حذف نیروهای ارزشی و انقلابی می توان به لغو حکم جانباز و ایثارگر جنگ تحمیلی مهندس فرامرز انصاری سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل استان اشاره کرد که در کاری غیراخلاقی و بدون هماهنگی با ایشان حکم ایشان لغو و حسین پور قندعلی فردی غیربومی با تفکر اصلاحاتی که شرایط احراز پست معاون راهداری را به هیچ وجه ندارد(استخدام بصورت قرارداد معین) به این سمت منصوب کرده است.
از دیگر انتصاب های حاشیه دار و با رنگ و بوی کاملا سیاسی عابد محمدی می توان به ابلاغ حاشیه دار اقای (ف_ک) برای کارپردازی این اداره کل که مجبور به لغو این حکم شد اشاره کرد و یا انتصاب میلاد جهانفکر رئیس راهداری حمل نقل دنا با سوابق اصلاح طلبانه و یا لغو حکم مهندس افتخاری از نیروهای انقلاب و رییس اداره پیمان و انتصاب مجدد اسماعیل کاظمی با گرایش فکری اصلاح طلب به جای وی اشاره کرد و چند تن دیگر از اصلاح طلبان در جاهای کلیدی این اداره منصوب شدند .

از دیگر انتصابات پرحاشیه عابد محمدی که گل سرسبد انتصابات وی می باشد به انتصاب مهران مسعودی رئیس سابق راهداری حمل نقل بویراحمد به مشاور مدیرکلی و رئیس روابط عمومی اداره کل راهداری استان که از اصلاح طلبان شناخته شد نیز می باشد نام برد.

در اخرین لغو حکم نیروهای جریان انقلاب در دولت انقلابی آیت اله رئیسی باید به لغو حکم مالک حبیبی فرزند جانباز و پاسدار از ریاست اداره ایمنی راه و تاسیسات اداره کل راهداری استان اشاره کرد که بدون در جریان قراردادن وی و با بی اخلاقی تمام حکم ایشان لغو و ابلاغ برای فردی اصلاح طلب اشاره کرد.
به نظر می رسد حمایت های ادامه دار و دامنه دار استاندار از عابد محمدی باعث به حاشیه رفتن این دستگاه اجرایی-عمرانی مهم استان شده است و اینگونه به نظر می رسد که پس از حذف جریان های فساد پرور و فسادزا در دوسال گذشته از بدنه مدیریتی راهداری ، مدیرکل فعلی راهداری استان و تیم مشاور کنار ایشان بجای معطوف شدن بر خدمات رسانی، تسریع در اجرای مناقصات عمرانی و تکمیل پروژه های راهداری و تلاش در جهت کاهش تلفات جاده ای بر روی مسائل حاشیه ای و تسویه حساب های سیاسی با جریان انقلاب متمرکز شده اند.

جریانات انقلابی در رصد و مطالبه اینگونه انتصابات از سوی مدیران کل و استاندار منصوب به دولت انقلابی سکوت را جایز نمی دانند و از استاندار دولت انقلابی کهگیلویه و بویراحمد این مطالبه و پرسش را دارد که دقیقا سید علی احمدزاده شخص اول تصمیم گیری در سطح کلان استان در کدام سمت سیاست استان ایستاده است! ایشان از اصلاح طلبان حمایت می کند و یا از جریان های انقلابی !؟ و قطعا این مستندات را در زمان حضور رئیس جمهور به سمع و نظر ایشان و تیم همراه وی از طریق هر بلندگو و تریبونی فریاد خواهد زد. شاید گوش شنوایی درد دلسوزان نظام را بشنود و چاره جویی برای یکه تازی امثال محمدی ها بکند.

 جناب استاندار ، بعضی از مدیران شما با وجودی که  رئیس جمهور دولت را قبول ندارند مورد حمایت نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویر احمد هستند ، و تا زمانی که مدیران قلابی را از دولت انقلابی حذف نکنید ، شاهد تحول در استان نیستیم .