بازداشت متهمین مسلح در استان کهگیلویه و بویر احمد
بازداشت متهمین مسلح در استان کهگیلویه و بویر احمد
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: متهمان مسلح که با استفاده از سلاح سرد و گرم اقدام به قدرت‌نمایی کردند بازداشت شدند

به گزارش ندای امت به نقل از خبرگزاری فارس یاسوج، سید علی ملک‌حسینی از بازداشت متهمین مسلح در استان خبر داد و گفت:این افراد با استفاده از سلاح سرد و گرم اقدام به ضرب و جرح عمدی و قدرت‌نمایی با سلاح کردند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، در این خصوص اظهار داشت: در روزهای اخیر کلیپ‌هایی در فضای مجازی منتشر شدکه حکایت از قدرت نمایی با سلاح و ضرب و جرح عمدی توسط سه نفر از مجرمین سابقه دار داشت.

وی افزود: با ارجاع پرونده به شعبه بازپرسی ویژه مبارزه با جرائم خشن و صدور دستورات قضایی دو نفر از آنان در شهرستان دنا و یک نفر دیگر در شهرستان بویراحمد با رصد پلیس اطلاعات و امنیت اجتماعی شناسایی و دستگیر شدند.

ملک حسینی با بیان اینکه متهمان پس از تفهیم اتهام، با قرار بازداشت موقت، روانه زندان شدند،ضمن هشدار به مخلین نظم و امنیت عمومی گفت: هرگونه اقدام و یا استفاده از سلاح که باعث اخلال در نظم، ایجاد ناامنی و ارعاب شهروندان شود، خط قرمز پلیس و دستگاه قضایی بوده و اشد مجازات در انتظار این گونه افراد خواهد بود.