ریزش شدید ارای موحد اینبار در بین سادات علایی/ یاران موحد بالبان خندان با رقبای انتخاباتی کهگیلویه بزرگ عکس یادگاری میگیرند
ریزش شدید ارای موحد اینبار در بین سادات علایی/ یاران موحد بالبان خندان با رقبای انتخاباتی کهگیلویه بزرگ عکس یادگاری میگیرند
همانطور که پیش بینی می شد ریزش آرای موحد در آخرین سال کاندیداتوری او برای خانه ملت دوازدهم قابل مقایسه با هیچکدام از دوره های انتخاباتی و کاندیداتوری او نیست

به گزارش ندای امت به نقل راه سلام  از کهگیلویه بزرگ، همانطور که پیش بینی می شد ریزش آرای موحد در آخرین سال کاندیداتوری او برای خانه ملت دوازدهم قابل مقایسه با هیچکدام از دوره های انتخاباتی و کاندیداتوری او نیست.

رقابت برای خروج از اردوگاه موحد در کهگیلویه بزرگ شدت گرفته و هرکس از این اردوگاه جدا می شود با لبانی خندان با سایر کاندیداهای انتخاباتی عکس یادگاری گرفته و آن را در فضای رسانه ای منتشر می کند.

شب گذشته و در اقدامی ارزشمند، برخی از بزرگان طایفه سادات اعلایی در بخش ثلاث، زانو به زانوی ” دکتر آیت الله سعادتیان ” کاندیدای با اخلاق و بااصالت انتخابات دوازدهم در کهگیلویه بزرگ، عکس یادگاری گرفتند و خروج خود و اطرافیان شان را از اردوگاه سنتی موحد اعلان نمودند.

“حاج سیدنصرالله دانش” عضو هیات امنای امامزاده واجب التعظیم سیدمحمید(ع) و از بزرگان سادات علایی، حاج سیدغزوان موسوی از از بزرگان سادات بی صیدون، حاج سیدقاسم دانش رئیس اسبق کمیته امداد لنده و دیشموک و از بزرگان سادات علایی و جمع فراوانی از اقوام این سادات” شب گذشته دوازدهم آذرماه ۱۴۰۲ به اردوگاه ” دکتر سعادتیان ” پیوستند.

خانواده های این سادات در منطقه بسیار بانفوذ و از پایگاه اجتماعی بالایی برخودار هستند.

بنظر می رسد ” دکتر سعادتیان ” و ” دکتر مژدهی پور ” شرایط سختی را در حوزه های مختلف بویژه حوزه ثلاث نشین در کهگیلویه بزرگ برای ” موحد ” رقم زده اند.

رویش آرای ” دکتر سعادتیان ” در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ چشمگیر و بنظر می رسد ” پدیده انتخابات دوازدهم ” در این حوزه انتخابیه باشد.

بزودی اخبار دیگری از خداحافظی یاران سنتی موحد از اردوگاه این کاندیدای انتخاباتی در سایر شهرستان های چهارگانه گرمسیری منتشر می شود.

این رسانه آمادگی انتشار جوابیه به اخبار و گزارش های مختلف را در این ارتباط دارد.