بیانیه ای از دکتر علی مژدهی
بیانیه ای از دکتر علی مژدهی
مژدهی : ناگفته پیداست که اینجانب از کسانیکه فضای انتخابات را با رفتار وگفتار نامناسب آلوده کرده ونسبت به آحادمردم و رقبای انتخاباتی وهواداران محترمشان بی احترامی روا دارند یا باعث تشنج شده وآرامش جامعه را مختل کنند، جدا‌ً برائت میجویم

به گزارش ندای امت ، دکتر علی مژدهی پور کاندیدای انتخابات مجلس در 1402 بیانیه صادر کرد

بیانیه ای از دکتر علی مژدهی:

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند کریم درقرآن جاویدش می فرماید:

وَ لا تَسْتَوِى الْحَسَنَهُ وَ لاَ السَّیِّئَهُ ادْفَعْ بِالَّتى، هِىَ أَحْسَنُ فَإِذَا الَّذى بَیْنَکَ وَ بَیْنَهُ عَداوَهٌ کَأَ نَّهُ وَلىٌّ حَمیمٌ وَ ما یُلَقّاها إِلاَّ الَّذینَ صَبَروا و ما یُلَقّاها إِلاّ ذو حَظٍّ عَظیمٍ؛
[سوره فصلت، آیه ۳۴ و ۳۵]

هرگز خوبى و بدى یکسان نیست، بدى را با خوبى دفع کن تا دشمنان سرسخت هم چون دوستان گرم و صمیمى شوند. امّا جز کسانى که داراى صبر و استقامتند به این مقام نمى رسند، و جز کسانى که بهره عظیمى (از ایمان و تقوا) دارند به آن نایل نمى گردند.
درنظام مردمسالاری دینی، انتخابات، انتقال مسالمت آمیز قدرت (فرصت خدمت ) از طریق آرای مردم درفضایی قانونمند واخلاقمدار است.
کاندیداها خود را درمعرض انتخاب مردم قرار می دهند وتلاش میکنند اعتماد و آرای اکثریت جامعه را جلب کنند !!!
این مهم حاصل نمیشود جزبا صبر و استقامت وتقوا !!(همانگونه که خداوند حکیم درآیه فوق الذکرفرمودند )

امروز که در ابتدای مسیر پرهیجان و حساس رقابتهای انتخاباتی دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی ایستاده ایم ، با طبعیت از کلام خدا وسنت رسول الله (ص) صبرواستقامت وتقوا پیشه کرده واز کمترین جسارت ودرشتی نسبت به رقبا جدا پرهیزخواهم کرد
به خود ومردم کهگیلویه قول میدهم، به کمک خداوند ونصب العین قراردادن آیات الهی، ان شاالله درجواب هیچ جفا و توهینی برافروخته نشده ومقابله به مثل نخواهم کرد وهمیشه آرامش جامعه وبهداشت روانی مردم شریف کهگیلویه را برآرامش و آسایش خود مقدم دانسته و میدانم.

به این وسیله از تمامی کسانیکه به حقیر محبت دارند ،توصیه مؤکدمیکنم دربحثها و رقابتهای انتخاباتی از هرگونه بداخلاقی وبرخورد نا ثواب پرهیز نموده وهمیشه آیه شریفه فوق الذکر را الگو ومرامنامه تشکیلات ما بدانند. تندی ها را بامهربانی جواب دهند ویقین داشته باشند به فضل خداوند این مهم، رمز پیروزی و سربلندی خواهد بود.
ناگفته پیداست که اینجانب از کسانیکه فضای انتخابات را با رفتار وگفتار نامناسب آلوده کرده ونسبت به آحادمردم و رقبای انتخاباتی وهواداران محترمشان بی احترامی روا دارند یا باعث تشنج شده وآرامش جامعه را مختل کنند، جدا‌ً برائت میجویم.

انشاالله که در سایه سار امنیت نظام مقدس اسلامی شاهد انتخاباتی پرشور ، همراه با حضورحداکثری مردم خواهیم بود
هیچ میسّرنشود،جز آنچه خدا میخواهد

دکتر علی مژدهی کاندیدای دوازدهمین دور انتخابات مجلس