تصاویری که گویای استقبال قوی از بزرگواری در کهگیلویه ی بزرگ است / ماهیت جریانات سیاسی که در دوران گذشته آبروی مردم را به بازی گرفته تا خود و اطرافیانشان به نام و نان برسند مشخص است/مردم فهیم در اسفندماه زیاده خواهان را متوقف خواهند کرد
تصاویری که گویای استقبال قوی از بزرگواری در کهگیلویه ی بزرگ است / ماهیت جریانات سیاسی که در دوران گذشته آبروی مردم را به بازی گرفته تا خود و اطرافیانشان به نام و نان برسند مشخص است/مردم فهیم در اسفندماه زیاده خواهان را متوقف خواهند کرد
در کهگیلویه بزرگ شور انتخاباتی شدت گرفته و برخی در فضای مجازی با شایعه پراکنی و اطلاعات خلاف واقع، در پی تحریف حقیقت و فریب افکار عمومی هستند تا جای خادم و اغواگران را تعویض نموده و کلاغ را قناری معرفی کنند اما، زهی خیال باطل

به گزارش پایگاه خبری ندای امت ، در کهگیلویه بزرگ شور انتخاباتی شدت گرفته و برخی در فضای مجازی با شایعه پراکنی و اطلاعات خلاف واقع، در پی تحریف حقیقت و فریب افکار عمومی هستند تا جای خادم و اغواگران را تعویض نموده و کلاغ را قناری معرفی کنند اما، زهی خیال باطل.

برخی با کلی گویی و بازی با کلمات کوشش می کنند نقش سید علی محمد بزرگواری، خادم عام المنفعه را در اخذ مجوز طرح های بزرگ نادیده گرفته و تلاش در انحراف افکار عمومی از حقیقت دارند.

بدون شک، کسانی که میدان را باخته و با تخریب بزرگواری در پی تکرار تبعیض، باند بازی و قومگرایی هستند به هدف نامیمون خود نخواهند رسید و مردم فهیم کهگیویه بزرگ اسفند 1402 با اعتماد به سید صادق ، زیاده خواهان را متوقف خواهند نمود.

راهبردی که بر فریب بناشده است و مردم را فقط در برهه ای مورد توجه قرار می دهد که رای آنها را نیازمندند دیگر بین مردم مقبولیت نخواهد داشت و مردم خادم خود را نه در شعار بلکه بر اساس عملکرد قضاوت خواهند نمود.

گفتمان سید علی محمد بزرگواری مبتنی بر خدمت عام المنفعه قرار گرفته است و چنین رویکردی به مردمسالاری، برگ برنده ی وی در جلب اعتماد عمومی است.

برخی رقبای ایشان اگر چه خود را سیاست مدار میدانند اما، فهم آنها از سیاست در باور عمومی با خدمت به مردم فاصله دارد .آنها با روحیه ی خودمحوری سالهای زیادی کهگیلویه بزرگ را از خدمات عمومی محروم کرده و در تلاش برای تامین و حفاظت از منافع شخصی و معدود اطرافیانشان هستند، سیاستمدارانی که در پی کلاهی برای خود هستند نه گره گشایی از معضلات حوزه انتخابیه.

ماهیت جریانات سیاسی که در دوران گذشته آبروی مردم را به بازی گرفته تا خود و اطرافیانشان به نام و نان برسند مشخص است و جدایی موج های مردمی و دست رد بر سینه ی آنها تبیین گر این حقیقت است.

عملکرد خادم بی منت برهمه عیان و آشکار است، از جمله توفیق خادم صادق را می توان در موارد ذیل جستجو نمود:

اخذ مجوز های زیرساختی تا اب رسانی ، برق رسانی ، گاز رسانی ، تقسیمات کشوری ، بهداشت و درمان ، ورزش ، راه و خدمات، اهتمام به کیفی کردن نیروی انسانی با تقویت نهادهای آموزشی و ….
به واسطه چنین خدماتی حاج آقا بزرگواری به چهره ای محبوب تبدیل شده است که هیچ قلم بیماری نمی تواند به جایگاه خادم صادق کهگیلویه بزرگ خدشه ای وارد نماید.

برپایی چند همایش بزرگ و استقبال مردمی از سید صادق در تمام نقاط کهگیلویه بزرگ گویای این مسئله هست که برخی تصاویر حمایت ها در ذیل از نظر مخاطبان محترم میگذرد.