بزرگواری : هرکس سکوت کند حق النّاس را زیر پا گذاشته و روز قيامت باید پاسخگو باشد/ آیا انتخابات در کهگیلویه بزرگ مهر ابطال میخورد؟
بزرگواری : هرکس سکوت کند حق النّاس را زیر پا گذاشته و روز قيامت باید پاسخگو باشد/ آیا انتخابات در کهگیلویه بزرگ مهر ابطال میخورد؟
با مستندات ارائه شده به شورای نگهبان احتمال ابطال انتخابات در کهگیلویه بزرگ قوت گرفته و مردم باهوشیاری از تشنج و تشویش های صورت گرفته دوری کرده اند،آیا مراجع و نهادهای امنیتی و مسئولان کشوری قبل از هر اقدامی در کهگیلویه بزرگ مطالبه به حق آنان را پاسخ میدهند یا همچنان باید منتظر اتفاقات پیش رو بود

به گزارش پایگاه خبری ندای امت ، این روزها حال و هوای کهگیلویه دگر گون است، از نه بزرگ مردم فهیم کهگیلویه بزرگ به نماینده فعلی تا برنامه ریزی برای انتخاباتی بدون حضور مردم و ورود شماره ملی افراد و رای های دسته جمعی در صندوق هایی که نماینده خیلی از کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضور نداشت زمینه ساز نگرانی گسترده در آن حوزه شده است .

با مستندات ارائه شده به شورای نگهبان احتمال ابطال انتخابات در کهگیلویه بزرگ قوت گرفته و مردم باهوشیاری از تشنج و تشویش های صورت گرفته دوری کرده اند .

با اعتراض کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اسناد قانونی ارائه شده از طریق مردم آن حوزه و تخلفات گسترده در صندوق های رای ؛ ولی هنوز قدرت سناتور به دنبال حذف نظر مردم و نادیده شدن نظر آنان است .

سید علی محمد بزرگواری مرد خوشنام و از انقلابیون پایبند به آرمانهای امام خمینی ره و مقام معظم رهبری مدظله العالی در صفحه شخصی خود نوشت :

لَّا يُحِبُّ ٱللَّهُ ٱلۡجَهۡرَ بِٱلسُّوٓءِ مِنَ ٱلۡقَوۡلِ إِلَّا مَن ظُلِمَۚ وَكَانَ ٱللَّهُ سَمِيعًا عَلِيمًا
اگر زینب نبود کربلا در کربلا می ماند
تمام اصحاب رسانه و تريبون داران و نخبگان و قلم به دستان نباید بگذارند این ظلم فاحشی که بر کهگیلویه بزرگ روا داشته اند به دست فراموشی سپرده شود هرکس سکوت کند حق النّاس را زیر پا گذاشته و روز قيامت باید پاسخگو باشد
سید علی محمد بزرگواری

با این حساب در کهگیلویه زمینه برای  اعتراض گسترده از طرف حامیان سعادتیان ،بزرگواری ، مژدهی و هاشمی پور برای نه بزرگ به موحد فراهم است .

آیا مراجع و نهادهای امنیتی و مسئولان کشوری قبل از هر اقدامی در کهگیلویه بزرگ مطالبه به حق آنان را پاسخ میدهند یا همچنان باید منتظر اتفاقات پیش رو بود .