ثبت برگه سیاه در پرونده علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویر احمد/ تاخیر آمبولانس و جان باختن چرامی ها
ثبت برگه سیاه در پرونده علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویر احمد/ تاخیر آمبولانس و جان باختن چرامی ها

خبرنگار ما در صحنه حضور داشت و از نزدیک شاهد جان دادن جوان چرامی بود اما موضوعی که نگران کننده است و داد مردم را در صحنه تصادف در آورد تاخیر آمبولانس جهت امداد و کمک به مصدومین بود

 

 

به گزارش پایگاه خبری ندای امت ، روزهای گذشته در جاده چرام به دهدشت تصادفی رخ داد و با برخورد دو موتور سیکلت جوانی چرامی جان باخت.

خبرنگار ما در صحنه حضور داشت و از نزدیک شاهد جان دادن جوان چرامی بود اما موضوعی که نگران کننده است و داد مردم را در صحنه تصادف در آورد تاخیر آمبولانس جهت امداد و کمک به مصدومین بود.

خبرنگار ما در شب حادثه طی تماس با 115 با جواب فوری اپراتور روبرو شد که گفت، در مسیر است، اما پس از گذشت حدود بیست دقیقه  از اولین تماس با 115 ، آمبولانس به محل رسید .

جوان چرامی همان مصدومی که حالش وخیم بود در بیمارستان فوت کرد و مادرش پس از گذشت چند روز از مرگ فرزندش نتوانست تاب بیاورد و این موضوع باعث شد تا اقدام به پایان دادن زندگی خود کند.

 

اینبار مادر امیر حسین اسکندری قربانی آمبولانس خراب شد و عنوان شده  آمبولانسی که بیمار را به دهدشت اعزام میکرد در مسیر خراب شده و نتوانست این مادر را نجات دهد .

آیا قبول دارید امیرحسین و مادرش قربانی بی مسئولیتی ها شدند؟

چه کسی پاسخگوست.

 

پایگاه خبری ندای امت از مسئولان علوم پزشکی استان میخواهد تا علت تاخیر آمبولانس جهت رساندن مادر امیرحسین را شرح دهند و خرابی یا سالم بودن آمبولانس را شفاف سازی کنند.

 

طی اظهارات نیروهای 115 عنوان شده امبولانس اعزامی برای مادر امیر حسین مربوط به درمانگاه بوده و ربطی به 115 ندارد و عنوان کرده از لحظه اعلام اپراتور در شب حادثه تا رسیدن به محل 9 دقیقه طول کشیده است.