رئیس معزول بیمارستان جلیل یاسوج گزینه ریاست دانشگاه علوم پزشکی/ رزومه در دولت تدبیر و امید و اصلاحات، و هوای پست در دولت جدید/جاودان سیرت ، سیرشدنی نیست
رئیس معزول بیمارستان جلیل یاسوج گزینه ریاست دانشگاه علوم پزشکی/ رزومه در دولت تدبیر و امید و اصلاحات، و هوای پست در دولت جدید/جاودان سیرت ، سیرشدنی نیست

تغییر مدیران دستگاه‌های دولتی در استان کهگیلویه و بویراحمد شتاب بیشتری گرفته و در این میان برای تغییر رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با وجود معرفی اسامی زیادی به عنوان گزینه ریاست این دانشگاه، اما هنوز تغییر رئیس دستگاه مهم حوزه سلامت و درمان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد

به گزارش ندای امت ،تغییر مدیران دستگاه‌های دولتی در استان کهگیلویه و بویراحمد شتاب بیشتری گرفته و در این میان برای تغییر رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با وجود معرفی اسامی زیادی به عنوان گزینه ریاست این دانشگاه، اما هنوز تغییر رئیس دستگاه مهم حوزه سلامت و درمان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

تاکنون سه گزینه برای ریاست این دانشگاه مطرح شده که از جمله چهره های دارای پایگاه اجتماعی میتوان به دکتر علی خرامین، دکتر شهامت و دکتر محمد غلام‌نژاد نام برد.

اما با این حال، اسامی گزینه‌های جدیدی برای ریاست این دانشگاه شنیده می‌شود و برخی از این گزینه‌ها در حال حاضر در تهران بسر می‌برند و پشت درب وزیر در نوبت نشسته‌اند.

بر اساس شنیده‌ها یکی از مدیران دولت اصلاحات و دولت روحانی برای مصاحبه در تهران حاضر شده است.

گفته می‌شود سعید جاودان‌سیرت یکی از مدیران دولت روحانی در بیمارستان شهید جلیل یاسوج در پی رایزنی برای جلوس برکرسی ریاست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج است.
گفتنی است که «جاودان‌سیرت» از مدیرانی است که توسط یزدانپناه رئیس کنونی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج منصوب شده بود که به دلایل مبهمی عزل شد و میتوان این شبهه وجود داشته باشد که وی در مسئولیت خود ضعیف و ناتوان بوده است.

درباره جاودان سیرت می‌گویند که او در دولت اصلاحات در بندر عباس و در دولت روحانی در بیمارستان جلیل یاسوج مسئولیت داشته است. او همچنین زمانی مدیرکل بهزیستی استان بوده، وی متخصص عفونی و هیئت علمی تعهدی یک ساله است.