فرماندار بویراحمد : خدمت به مردم وظیفه ی ماست/دهیاران فعال و پای کار تشویق خواهند شد /دستگاه های خدمات رسان پای کار بیایند
فرماندار بویراحمد : خدمت به مردم وظیفه ی ماست/دهیاران فعال و پای کار تشویق خواهند شد /دستگاه های خدمات رسان پای کار بیایند

شهرام مهدوی مطلق فرماندار بویر احمد در بازدید از پروژه های آسفالت سازی روستاهای حومه یاسوج از نزدیک در جریان عملیات زیرسازی و آسفالت برخی از محله های روستای مهریان و بلهزار قرار گرفت

به گزارش ندای امت ، شهرام مهدوی مطلق فرماندار بویر احمد در بازدید از پروژه های آسفالت سازی روستاهای حومه یاسوج از نزدیک در جریان عملیات زیرسازی و آسفالت برخی از محله های روستای مهریان و بلهزار قرار گرفت.

وی در خصوص مشکلات روستاهای حومه یاسوج گفت : عدم‌نظارت دقیق بر ساخت و سازهای این روستاها و صدور پروانه های ساخت بدون توجه به اصول شهری و روستایی،نظارت های ناقص و یا نداشتن پروانه های ساختمانی است، که باعث شده تا اغلب کوچه و خیابان های این روستاها از یک طرح مناسبی برخوردار نباشند.

فرماندار بویراحمد افزود : آسفالت بخش قابل توجهی از روستاهای حومه شهر یاسوج با مشارکت خود مردم و از طریق دهیاری ها انجام می شود که در مجموعه فرمانداری دهیاران فعال و پیگیر را تشویق خواهیم کرد و خدمت به مردم را وظیفه خود می دانیم ‌.

وی افزود : ادارات خدمات رسان باید هنگام زیرسازی و آسفالت محله ها ،پای کار بیایند و نسبت به اصلاح شبکه های خود اقدام کنند تا دوباره کاری نشود .

مهدوی مطلق اظهار کرد: دهیاران فعال و پای کار و پیگیر تشویق خواهند شد ، و دهیاری که دغدغه خدمت به مردم را دارد مستحق تشویق و تکریم است.