روشنفکر:مردم حق دارند که مسئولان ناتوان را به چالش بکشانند/ کلنگ زنی دوازده هزار متر آسفالت و بهسازی روستای باگ از توابع شهرستان دنا
روشنفکر:مردم حق دارند که مسئولان ناتوان را به چالش بکشانند/ کلنگ زنی دوازده هزار متر آسفالت و بهسازی روستای باگ از توابع شهرستان دنا

نماینده مردم بویر احمد، دنا و مارگون به همراه مسئولان شهرستان بویراحمد از روستای باگ دیدار و از نزدیک با مردم صحبت و گفتگو کردند که در این دیدار هدیه نماینده به مردم روستای باگ کلنگ زنی دوازده هزار متر اسفالت و بهسازی جداول روستا بود

به گزارش پایگاه خبری ندای امت، نماینده مردم بویر احمد، دنا و مارگون به همراه مسئولان شهرستان دنا از روستای باگ دیدار و از نزدیک با مردم صحبت و گفتگو کردند که در این دیدار هدیه نماینده به مردم روستای باگ کلنگ زنی دوازده هزار متر اسفالت و بهسازی جداول روستا بود .

در دیدار چهره به چهره ، مردم نگرانی زیادی از عدم تکمیل مکانهای ورزشی از جمله سالن ورزشی باگ داشتند که دکتر مهدی روشنفکر قول مساعد جهت رفع مشکلات در حوزه ورزشی را داد.

مردم روستای باگ از مهندس اراسته رئیس جهاد کشاورزی شهرستان دنا جهت همکاری زیادی که با انان داشت تقدیر و تشکر کردند .

دکتر مهدی روشنفکر در جمع مردم باگ بابیان اینکه مسئولان خدمت به مردم مناطق محروم و روستائیان را در راس برنامه های خود قرار دهند ، افزود : امروز ایین کلنگ زنی ، بهسازی و طرح هادی روستای باگ را داریم که با پیگیری های زیادی که انجام شد اسفالت و جداول روستایی و کشاورزی کلنگ زنی میشود.

نماینده مردم بویر احمد ، دنا و مارگون افزود : برخود وظیفه دانستیم که در خدمت به مردم کوتاهی نکنیم واستقبال و تقدیر گرم شما مردم ازمدیران و دست اندر کاران ، قدردانی از نظام جمهوری اسلامی است .

روشنفکر گفت : در یک سال گذشته چهار، پنج پروژه شروع شد ،که درحال کار یا درحال اتمام هستند . مردم روستای باگ ، مردم نجیب و شریفی هستند و در گذشته نقش خوبی برای انقلاب ایفا کردند از فرهنگی تا نظامی ، کشاورز و بقیه اقشار سهم خوبی را در اغاز انقلاب تا حالا ایفا کرده اند.

وی افزود : به خوبی درخشیدید، در حوزه های مختلف فرزندان این روستا نه تنها در استان بلکه از چهره های اثر بخش در نظام جمهوری اسلامی در سطح ملی بوده و هستند .

روشنفکر اظهار کرد : پروژه های خوبی را دراین شرایط و تنگناهای اقتصادی ، در زمان کسری ها و کرونا شروع کردیم. با همه این اوصاف در حوزه های مختلف کارهای خوبی صورت گرفت.

اصلاح شبکه اب اشامیدنی و پمپ اب این روستا ها ، بهسازی مسیر های روستا توسط بنیاد مسکن و تامین اعتبار در حوزه های ورزشی گام های مهمی برای توسعه روستاست و مردم به خوبی خادمان خود را میشناسند، و مطالبه گری خود را به طریقی بیان می کنند.

روشنفکر تصریح کرد : مردم حق دارند که مسئولان ناتوان را به چالش بکشانند ، مردم حق دارند ملامت کنند و حق دارند به حقوق واقعی خود دست پیدا کنند.

وی اظهار کرد : کاش این مطالبه گری ها در ان شرایط که فروش نفت خوب بود و بودجه و امکانات خوبی در اختیار مسئولان بود انجام میشد و این چنین مطالبه میکردیم .

نماینده مردم بویراحمد ، دناو مارگون در جمع مردم باگ گفت : بیش از دوازده هزار متر باید در روستای باگ اسفالت شود ، جداول درست شود و اصلاح شبکه های برق صورت گیرد .

روشنفکر افرود : بودجه سالن ورزشی روستا تامین شده و تاکنون که تکمیل نشده قصور صورت گرفته است ، پیگیری و اتمام ان را از طریق فرماندار خواستاریم و اکنون که درجلسه حضور دارید قول دهید که تکمیل گردد.

وی افزود : ما به عنوان خادم مردم رسالتمان این است که همکاری کنیم تا مردم از خدمات جمهوری اسلامی بهره مند شوند.

وی افزود : امیدواریم باپیگیری تمام مشکلات مردم در این روستا رفع شود و دغدغه بعدی ما احداث فضای سبز ، پارک ، وسایل نقلیه عمومی برای تردد و شرایط مطلوب برای روستاها باشد.

وی در پایان قول صمیمی به کشاورزان روستا برای تامین اب برای کشاورزی انان داد و گفت : پمپاژ زمین های کشاورزی در دستور کار است، امیدواریم در اینده نیز بتوانیم درحوزه کشاورزی گام مهمی را در این حوزه برداریم و از نعمت ابی که از کنار روستا میگذرد نهایت بهره وری صورت گیرد .