با حضور موحد،روشنفکر، معاون سیاسی و امنیتی استاندار،مدیرعامل شرکت گاز،فرماندار چرام و مسئولان استانی و شهرستانی؛ پروژه گازرسانی به روستاهای شهرستان های چرام و بویراحمد افتتاح شد
با حضور موحد،روشنفکر، معاون سیاسی و امنیتی استاندار،مدیرعامل شرکت گاز،فرماندار چرام و مسئولان استانی و شهرستانی؛ پروژه گازرسانی به روستاهای شهرستان های چرام و بویراحمد افتتاح شد

با حضور موحد،روشنفکر، هاشمی مهر معاون سیاسی و امنیتی استاندار، بهادر مدیرعامل شرکت گاز،فرماندار چرام و مسئولان استانی و شهرستانی پروژه گازرسانی به روستاهای شهرستان های چرام و بویراحمد افتتاح شد. ریحان بهادر مدیرعامل شرکت گاز استان از افتتاح گازرسانی به ۷ روستای شهرستان های چرام و بویراحمد با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و […]

با حضور موحد،روشنفکر، هاشمی مهر معاون سیاسی و امنیتی استاندار، بهادر مدیرعامل شرکت گاز،فرماندار چرام و مسئولان استانی و شهرستانی پروژه گازرسانی به روستاهای شهرستان های چرام و بویراحمد افتتاح شد.

ریحان بهادر مدیرعامل شرکت گاز استان از افتتاح گازرسانی به ۷ روستای شهرستان های چرام و بویراحمد با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی و شهرستانی خبر داد

به گزارش پایگاه خبری ندای امت دکتر ریحان بهادر در آیین افتتاح پروژه گازرسانی به روستاهای شهرستان های چرام و بویراحمد در گفتگو با خبرنگاران گفت : در این پروژه به ۷ روستای شهرستان های چرام و بویراحمد گازرسانی می شود.

بهادر با اشاره به گازرسانی به مجموعه روستاهای شهرستان های بویراحمد و چرام گفت : در دوساله دولت سیزدهم ۱۵۱ روستا در استان گازدار شده است.

وی با بیان اینکه ۴۱ پروژه شامل ۲۱ روستا با ۲۰ پروژه صنعتی گازدار شده است افزود : از سازمان ها و اداراتی که در این پروژه همکاری کردند تشکر و قدردانی می کنم.

مدیرعامل شرکت گاز استان افزود : این پروژه شامل روستاهای تل سرخ دیلگون_دم دیلگون_ده شیخ دیلگون_دلی خلیفه _ دلی مو_طاوه اسپید_کندال می باشد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه گازرسانی به ۱۷۲۴ نفر را شامل می‌شود، گفت: پروژه گازرسانی به روستاهای شهرستان های بویراحمد و چرام با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال و به متراژ ۴۳ کیلومتر به ۴۳۱ خانوار گازرسانی می کند.

  • نویسنده : کریم سبزی پور