دو تخلف آشکار در آموزش و پرورش کهگیلویه/آیا قانون خدمات کشوری و تعارض منافع رعایت شده؟
دو تخلف آشکار در آموزش و پرورش کهگیلویه/آیا قانون خدمات کشوری و تعارض منافع رعایت شده؟
آموزش پرورش کهگیلویه 14 ماه با سرپرستی اداره میشود و این سرپرستی برپایه دو تخلف آشکار است که مسئولان و نماینده کهگیلویه بی خیال موضوع هستند و هیچکس پاسخگو نیست

 

به گزارش ندای امت ، آموزش پرورش کهگیلویه 14 ماه با سرپرستی اداره میشود و این سرپرستی برپایه دو تخلف آشکار است که مسئولان و نماینده کهگیلویه بی خیال موضوع هستند و هیچکس پاسخگو نیست.

جناب آقای استاندار مدیر کل آموزش و پرورش بازرسی استان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی چرا سرنوشت مهم‌ترین اداره در مهم‌ترین فصل کاری آن مشخص نیست؟

چرا و به چه دلیل این اداره قریب به ۱۴ ماه است با سرپرست اداره می‌شود و این سرپرست قریب ۱۱ ماه است که به صورت خلاف قانون سرپرست است.
قانون سرپرستی:به استناد ماده ۹۴ قانون مدیریت خدمات کشوری مدت مجاز برای تصدی یک شغل با حکم سرپرستی حداکثر ۴ ماه می‌باشد.

آیا می‌دانید فرهنگیان رکن اساسی آرامش توسعه و بالندگی یک جامعه هستند؟

آیا می‌دانید رکن اساسی این اداره کارکنان ستادی آن هستند؟
آیا انگیزه و راندمان کاری آنها را هیچگاه پرسیده‌اید؟
آیا صدای آنها را شنیده‌اید؟
آیا وضعیت سازماندهی این اداره را از نزدیک بررسی داشته‌اید؟

به عنوان یک شهروند و جهت شفاف سازی افکار عمومی؛

اقایان مسئول، سازمان بازرسی آیا قانون تعارض منافع در انتصاب سرپرستی توسط اداره کل آموزش و پرورش رعایت گردید. (سرپرست فعلی مدرسه غیرانتفاعی دارد)

بند یک قانون تعارض منافع؛ صدور مجوز راه اندازی و اداره مدرسه با مرکز آموزشی و پرورشی غیردولتی از قبیل آموزشگاه علمی آزاد، آموزشگاه زبان خارجی، مرکز مشاوره، کانون فرهنگی و تربیتی و… توسط مدیران و بستگان آنان که دارای قرابت نسبی و سببی از طبقات اول و دوم می باشند، مادامی که در شورای سیاستگذاری، برنامه ریزی و نظارت مرکزی و نیز شورای نظارت برمدارس و مراکز غیردولتی استان‌ها، شهرستان‌ها و نواحی عضویت حقیقی یا حقوقی دارند تا اطلاع ثانونی متوقف باقی بماند وافرادی که در حال حاضر دارای مجوز راه اندازی می‌باشند حداکثر ظرف مدت دو ماه پس از ابلاغ این بخشنامه مکلفند نسبت به توقف فعالیت و تعطیلی مرکز غیردولتی اقدام و مجوز صادره را به مرجع صدور تحویل نمایند یا از تصدی پست اجرایی استعفا و از عضویت در شوراهای مذکور انصراف دهند.

طبق قانون سرپرست فعلی شامل بحث تعارض منافع است و مصداق بارز تخلف در قانون اون هم در دولت انقلابی است. (ورود سازمان بازرسی طبق قانون)

آیا می‌دانید انتصاب مدیران این شهرستان در جلسات شبانه یک مدرسه خاص (غیر انتفاعی) انجام می‌شود نه در جلسات شورای معاونین اداره؟

آیا می‌دانید چرا هیچ معلمی انگیزه برای مدیر مدرسه شدن در این دوره ندارد؟
(از ۲۵۵ نفر ثبت نامی در سایت آموزش و پرورش برای مدیریت تنها زیر ۵ نفر حاضر به پذیرش مدیریت در این شهرستان گردیدند)

تسامح و تساهل تا کی؟؟

آیا وقت آن نرسیده است وظیفه ذاتی و نظارتی خود را به مرحله نشان دهید آیا چون منتصب به نماینده و احزاب خاص است از هر ایرادی مصون است و هیچ گونه نظارتی بر عملکرد ایشان نباشد؟

این رسانه آماده پاسخگویی دستگاه های اجرایی و نظارتی در خصوص تخلفات آشکار و کارشکنی را دارد تا حق فرهنگیان این شهرستان تضییع نشود.