ماجرای تصادف مرحوم ولی الله بزرگیان و نقش رئیس بهداشت و درمان کهگیلویه/درخواست همکاری یگان ویژه ی انتظامی از علوم پزشکی یاسوج در سال 1401/خاکسپاری که مصادف با سالگرد ازدواج شد
ماجرای تصادف مرحوم ولی الله بزرگیان و نقش رئیس بهداشت و درمان کهگیلویه/درخواست همکاری یگان ویژه ی انتظامی از علوم پزشکی یاسوج در سال 1401/خاکسپاری که مصادف با سالگرد ازدواج شد
در چند روز گذشته شاهد تصادفی در مسیر یاسوج به دهدشت بودیم که در این تصادف یکی از نیروهای خدوم جمعی یگان ویژه ی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد، مرحوم ولی الله بزرگیان دار فانی را وداع گفت

به گزارش پایگاه خبری ندای امت ، در چند روز گذشته شاهد تصادفی در مسیر یاسوج به دهدشت بودیم که در این تصادف یکی از نیروهای خدوم جمعی یگان ویژه ی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد، مرحوم ولی الله بزرگیان دار فانی را وداع گفت .

با توجه به درخواست های خانواده ی وی و فرماندهی یگان ویژه ی انتظامی استان کهگیلویه و بویر احمد از دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مبنی بر انتقال محل خدمت همسر مرحوم به یاسوج ، ولی این مهم مورد بی توجهی مسئول بهداشت و درمان کهگیلویه قرار گرفت .

یکی از بستگان نزدیک مرحوم بزرگیان میگوید با مراجعه به مدیر بهداشت درمان کهگیلویه و پیگیری های مکرر، وی به این درخواست ها بی اعتنایی کرده و اجازه ی ثبت سیستمی جهت نقل و انتقال را ندادند.

در متن نامه ی فرمانده ی یگان ویژه ی انتظامی استان کهگیلویه و بویر احمد به دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در مورخ ۱۴۰۱/۴/۷ آمده است

از:فرماندهی یگان ویژه انتظامی استان کهگیلویه و بویر احمد
به : مدیرکل محترم دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویر احمد

موضوع :درخواست همکاری به شرح متن

سلام علیکم

با احترام به استحضار میرساند نظامی ولی الله بزرگیان از پرسنل جمعی این یگان طی تسلیم گزارشی اعلام داشته که همسرش به هویت خانم لیلا جعفری مقدم به عنوان کارمند آن دانشگاه در رشته حسابداری در امور مالی (واحد ترخیص)بیمارستان امام خمینی ره شهردهدشت درحال انجام وظیفه است لذا با توجه به مشکلات شدید خانوادگی و اینکه یگان ویژه یکی از یگانهای عملیاتی ناجا است که فقط در مرکز استانها میباشد و در هیچ شهرستانی از کشور مقر و پادگانی ندارد و اینکه
دوگانگی محل خدمت نامبرده و همسرش در دوشهرستان متفاوت با بعد فاصله زیاد مشکلات زیادی را با توجه به اینکه محل سکونتشان در شهر یاسوج است برایشان به وجود آورده است و انتقال وی نیز به شهرستانها با توجه به اقتضای شغلی و موارد مطروحه غیر ممکن است انتظار است بمنظور به لزوم مبانی تحکیم خانواده با الطاف کریمانه خود مقرر فرمایید زمینه ی انتقال همسرش را به شهرستان مرکز استان به تبع دستور العمل شغل همسر و عنایت خاصه حضرتعالی فراهم نمایند /باتشکر و امتنان

 

پس از گذشت حدود هشت ماه از نامه ی یگان ویژه مرحوم بزرگیان در تصادفی در مسیر یاسوج به دهدشت مورخ ۱۴۰۲/۴/۸ که موجب واژگونی خودروی وی شد و این تصادف موجب شکستگی مهره ی گردن و زخمی شدن مرحوم و خسارت مالی گشت ، مجددا پیگیر انتقالی خانم لیلا جعفری مقدم شدند.

 

در مورخ ۱۴۰۲/۷/۲۳ همسر مرحوم در درخواستی دیگر به رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشکلات خانوادگی خود را مطرح نموده که طبق ادعای خانواده ی مرحوم بزرگیان رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه مجددا با بی اعتنایی به نامه ها اقدامی در جهت انتقال نامبرده نکرده و رفت و آمد در مسیر یاسوج دهدشت در تصادفی دیگر منجر به فوت مرحوم بزرگیان میشود و حادثه ای تلخ برای خانواده رقم میخورد و مرحوم بزرگیان در تاریخ سالگرد ازدواجش به خاک سپرده میشود .

حال با این شرایط خانواده ی مرحوم ولی الله بزرگیان طبق درخواست های گذشته و بی توجهی شبکه ی بهداشت و درمان کهگیلویه در صدد شکایت از مسئولان آن اداره هستند و به زودی پیگیر حقوق تضییع شده ی خود نزد مراجع ذی صلاح میباشند .

و بر این باورند عدم توجه به خواسته ی آنان در چند سال گذشته موجب شد تا رفت و آمد در این مسیر فوت مرحوم ولی الله بزرگیان را در پی داشته باشد .

به گزارش ندای امت ، برخی رسانه ها در دوران ریاست منصور تقوی بی توجهی به خواسته های به حق مردم در کهگیلویه را به اطلاع عموم و مسئولان بالا دست رساندند.
اما رئیس بهداشت درمان کهگیلویه با پشتوانه ی قوی و حمایت مستقیم نماینده ی کهگیلویه ی بزرگ بر کرسی مدیریت تکیه داد تا شاهد حوادث تلخ و ناگوار آن حوزه باشیم .

حال منصور تقوی چه پاسخی برای بی توجهی به خواسته ی یگان ویژه ی انتظامی استان کهگیلویه و بویر احمد در سال ۱۴۰۱ و خانواده ی مرحوم بزرگیان در ۱۴۰۲ دارد ؟

آیا مسئولان استانی و سازمان بازرسی به برخی پرونده ها ورود کرده یا مجددا باید شاهد چنین اتفاقات ناگواری باشیم ؟

انتظار است فرماندهی یگان ویژه ی انتظامی استان کهگیلویه و بویر احمد در این مسیر با همراهی و حمایت خانواده ی بزرگیان مطالبه ی به حق آنان را پیگیری نمایند تا در آینده شاهد همچین اتفاقاتی نباشیم و ادارات استان به برخی درخواست های خاص در سریعترین زمان رسیدگی نمایند .