سید علی محمد بزرگواری کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه ی بزرگ با ایت الله سید شرف الدین ملک حسینی کاندیدای مجلس خبرگان رهبری دیدار کرد
سید علی محمد بزرگواری کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه ی بزرگ با ایت الله سید شرف الدین ملک حسینی کاندیدای مجلس خبرگان رهبری دیدار کرد
سید علی محمد بزرگواری کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه ی بزرگ با ایت الله سید شرف الدین ملک حسینی دیدار کرد ایت الله ملک حسینی از روحانیون برجسته ی کشور است که برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان کهگیلویه و بویر احمد حضور پیدا کرد؛ وی از جایگاه خوب بین روحانیت کشور برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری ندای امت ، سید علی محمد بزرگواری کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه ی بزرگ با ایت الله سید شرف الدین ملک حسینی دیدار کرد .

سید شرف الدین حسینی از روحانیون برجسته ی کشور است که برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان کهگیلویه و بویر احمد حضور پیدا کرد؛ وی از روحانیون معتبر کشور است که از طرف مردم استان، علما و نماینده ی ولی فقیه استان برای نمایندگی خبرگان رهبری از آن مقام دعوت شد.

در اینباره در ۳۰ مهرماه ۱۴۰۲ ایت الله سید نصیر حسینی نماینده ی ولی فقیه استان کهگیلویه و بویر احمد در مصاحبه ای با خبرگزاری فارس بیان کرد : با توجه به اینکه در زمان‌های گذشته مرحوم حضرت آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی (ه) و پس از آن فرزندشان آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی مسئولیت مهم نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری را بر عهده داشتند، شایسته است که در این دوره نیز آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در انتخابات شرکت داشته باشند.

آیت الله حسینی به درخواست مستقیم خود از نماینده فعلی مردم استان در مجلس خبرگان رهبری سخن به میان آورد و ادامه داد: چند بار به صورت مستقیم و غیرمستقیم از آیت‌الله ملک‌حسینی تقاضا شد که در این عرصه حضور داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه احترام علما به انسان مقام می دهد، یادآور شد: احترام عالم را داشتن، ترقی معنویت است.

وی ضمن تاکید بر اینکه مرحوم حضرت آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی (ره) افتخار استان و منطقه بودند، افزود: فرزند ایشان نیز عالمی فرزانه، ارزشمند، استاد و فقیه است.

آیت الله حسینی، نماینده فعلی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری را افتخاری برای استان دانست و بر حفظ جایگاه ایشان تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم ایشان باید در این جایگاه بماند.

وی از طلاب خواست که علاوه بر صحبت‌های خود که به عنوان مطالبه مطرح شد، با آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی به نیابت از خود برای حضور در عرصه انتخابات مجلس خبرگان رهبری صحبت کنند.

آیت الله حسینی وحدت روحانیت در این زمینه را ارزشمند دانست و گفت: آیت الله ملک حسینی شایستگی‌های لازم برای این جایگاه حتی بیشتر از این‌ها را دارند و همه ما وظیفه داریم در راستای حفظ این جایگاه و مشارکت حداکثری مردم در عرصه‌های مختلف انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تلاش کنیم.

سید شرف‌الدین ملک‌حسینی از روحانیون ممتاز جنوب کشور است. وی متولد ۱۳۴۱ و فرزند آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک حسینی (ره) از عالمان دینی، مجاهد و مبارز است.

آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی در سال 56 برای تحصیل علوم دینی وارد حوزه علمیه شیراز شد و در مدرسه خان از حضور پدرش و اساتید برجسته حوزه دروس ادبیات عرب، منطق و بخشی از اصول و فقه را فرا گرفت. وی برای ادامه تحصیلات حوزوی در سال 63 به قم رفت و از محضرت آیات العظام میرزا جواد تبریزی، حسین وحید خراسانی، عبدالله جوادی آملی و ناصر مکارم شیرازی بهره علمی برد و به در اجتهاد نائل گردید.

سید علی محمد بزرگواری نماینده ی ادوار مجلس در دیدار با این عالم دینی با حضور در برنامه های دوره ای تفسیر قران کریم ایت الله ملک حسینی در مسجد فاطمه ی زهرا س محمود آباد یاسوج به این اتحاد لبیک گفت و حضور ایت الله سید شرف الدین ملک حسینی را به عنوان نماینده ی خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویر احمد و عضو شورای خبرگان رهبری کشور نقطه ی عطفی برای استان دانست و برای آن مقام توفیق روز افزون و طول عمر با عزت از خداوند طلب کرد .