پاسخی به یک شایعه/ ترس از شکست در مقابل بزرگواری ، برخی رقبا را به ذبح اخلاق کشانده است/ حجت الاسلام بزرگواری حامیان خود را به برادری و احترام به رقبا توصیه کرد
پاسخی به یک شایعه/ ترس از شکست در مقابل بزرگواری ، برخی رقبا را به ذبح اخلاق کشانده است/ حجت الاسلام بزرگواری حامیان خود را به برادری و احترام به رقبا توصیه کرد

به گزارش پایگاه خبری ندای امت ، در فعالیت های انتخاباتی خارج از وجدان و ذبح اخلاق توسط برخی حامیان رقبای سید علی محمد بزرگواری انان را به نشر اکاذیب وادار کرده تا به درستی ترس از حضور وی در انتخابات کهگیلویه ی بزرگ را بر پیکره ی این جریانات سیاسی مطرود احساس کنیم . […]

به گزارش پایگاه خبری ندای امت ، در فعالیت های انتخاباتی خارج از وجدان و ذبح اخلاق توسط برخی حامیان رقبای سید علی محمد بزرگواری انان را به نشر اکاذیب وادار کرده تا به درستی ترس از حضور وی در انتخابات کهگیلویه ی بزرگ را بر پیکره ی این جریانات سیاسی مطرود احساس کنیم .

رقبای بزرگواری وقتی نقطه ی تاریکی در گذشته و رزومه ی کاری وی نمیبینند اقدام به برخی بی اخلاقی ها علیه این سید مطالبه گر و مردمی کرده اند .

تصویر و مطلبی در فضای مجازی توسط انان منتشر شده است که مطلب از دایره ی انصاف خارج بوده و سراسر توهین به برخی افراد جامعه است و تصویری نیز پس از متن بی سر وته به فضای مجازی ارسال شد ، جهت تنویر افکار عمومی باید بگوییم ، عکس مربوط به مراسمات فاتحه خوانی در بهمئی میباشد و این نشان از مردمداری و رعایت اصل اخلاق مداری در انتخابات توسط این سید بزرگوار است .

با حضور دکتر مژدهی پور در مراسم فاتحه خوانی در بهمئی و به رسم احترام و رعایت اصل اخلاق مداری در انتخابات ، دوکاندیدای حوزه ی انتخابیه ی کهگیلویه بزرگ با احترام متقابل به همدیگر درکنار هم نشسته تا به جمع زیادی از مردم و‌ کاندیدای انتخابات این حوزه نشان دهند که ما اگر در میدان رقابت هستیم اما برادرییمان پابرجاست و این درس بزرگی برای برخی رقبا و حامیان حلقه به گوش انان است که به درستی خطر باخت در این میدان را لمس کرده اند.

سید علی محمد بزرگواری که با حضور خود در کهگیلویه بزرگ توانسته پایگاه رای قابل قبولی را در این زمان به دست بیاورد ، برخی افراد معلوم الحال و منفعت طلب وقتی میبینند میدان چپاول بیت المال را از دست داده اند اقدام به تخریب و شایعه پراکنی و کذب گویی کرده و باید به انان بگوییم کور خوانده اید.

حجت الاسلام بزرگواری نماینده ی ادوار مجلس تمام حامیان خود را دعوت به برادری و احترام به رقبا در مسیر رقابت انتخاباتی کرده و هرگونه بی احترامی به رقبا را مردود اعلان کرده است و این برگ برنده ی برای این سید متعهد به قوانین انتخاباتی کشور است و مردم به خوبی سره را از ناسره تشخیص میدهند .