آمادگی لازم در شرایط بارندگی های پیش رو در همه نقاط استان خواسته ی معاونت عمرانی از دستگاه های اجرایی
آمادگی لازم در شرایط بارندگی های پیش رو در همه نقاط استان خواسته ی معاونت عمرانی از دستگاه های اجرایی
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد خواستار حفظ و تقویت آمادگی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان جهت پاسخگویی به مردم در مواقع بحران و بارش رحمت الهی شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد خواستار حفظ و تقویت آمادگی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان جهت پاسخگویی به مردم در مواقع بحران و بارش رحمت الهی شد.

به گزارش ندای امت به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد روستا روز چهارشنبه در بازدید سرزده از مرکز پاسخگویی و ثبت حوادث و اتفاقات برق استان تاکید کرد که ارتباط و انسجام دستگاه‌ها به خصوص خدمات دهنده در مواقع بحران تقویت شود.
روستا در ادامه این بازدید ضمن تماس با مخاطبین مرکز و ‌بررسی نحوه عملکرد اداره برق جهت خدمت رسانی به مردم خواهان پاسخگویی سریع ودقیق به مردم شد.
وی خواهان آمادگی لازم در شرایط بارندگی های پیش رو در همه نقاط استان شد و افزود: مسئله آب، برق، گاز و راه ها به خصوص عشایری و روستایی برای مردم بسیار حیاتی است و نمی‌توان به راحتی از آن گذشت به همین جهت پیگیری‌های لازم جهت پایداری آنها صورت می گیرد.
روستا ضمن بررسی امکانات، نحوه پاسخگویی، صحت سنجی انجام تماس های وارده در حوزه برق استان تاکید کرد که هرگونه خاموشی در هر نقطه از استان از قبل به مردم اطلاع رسانی شود.
در این بازدید که مدیرکل مدیریت بحران استانداری حضور داشت به ارتقاِی سطح‌ آمادگی دستگاه های خدمات رسان در فصل بارش به خصوص اداره کل برق استان تاکید کرد.
علی رضا نیکروز گفت: یکی از مسائل چالش برانگیز در حوادث طبیعی توزیع به موقع و عادلانه امکانات و بکار گیری تجهیزات بوده و باید در این زمینه دستگاه‌های خدمات رسان و اجرایی بیشترین دقت و کمک‌های ارسالی به نیازمندان را مورد توجه داشته باشند.
وی اظهار داشت در شمار استان های حادثه خیز کشور قرار داریم و باید سطح آمادگی و پاسخگویی به موقع به بحران‌های طبیعی اعم از سیل، برف و زلزله ارتقا یابد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد به اهمیت مشارکت مردم در پیشگیری و مقابله از عوامل بحران زا تاکید کرد و گفت در بسیاری از بحران ها و چالش ها نمود مردمی موثر و کارساز بوده و باید به تقویت این مهم پرداخته شود.
مرادی مدیربرق استان نیز ضمن‌ ارایه گزارشی از آماده سازی دستگاه های خدمات رسان به تشریح برنامه های پیش رو جهت خدمات رسانی بهتر به مردم‌ پرداختند.