نگرانی قابل تامل شورای مرکزی جریان موحد/ عزت در اشفتگی/تصویری از هسته ی بدون جوان و نخبه ؛ ما از رگ گردن به شما نزدیکتر شده ایم
نگرانی قابل تامل شورای مرکزی جریان موحد/ عزت در اشفتگی/تصویری از هسته ی بدون جوان و نخبه ؛ ما از رگ گردن به شما نزدیکتر شده ایم
در کهگیلویه ی بزرگ شرایط چنان از دست جریان وابسته به سید محمد موحد در رفته است که با مطالبی میخواهند موجودیت خود را در فضای مجازی اعلام کنند اما از بخت بد آنان پس از هر مرقومه ، تازه تر از تازه تری برایشان رو میشود

به گزارش ندای امت ، در کهگیلویه ی بزرگ شرایط چنان از دست جریان وابسته به سید محمد موحد در رفته است که با مطالبی میخواهند موجودیت خود را در فضای مجازی اعلام کنند اما از بخت بد پس از هر مرقومه ، تازه تر از تازه تری برایشان رو میشود .

این بار انتشار تصویری از شورای مرکزی تصمیم گیری آنان در دهدشت، که به نوعی لشکر شکست خورده ای را نشان میدهد مواردی نمایان است و نشان از خستگی و کوفتگی مسیر پرپیچ و خمی میدهد ؛ و گویا از نوعی پشیمانی در عملکرد و نبود چاره ای در ادامه ی مسیر حکایت میکند .

یکی از مخاطبان و حامیان سید علی محمد بزرگواری در پاراگرافی نوشت :

ما از رگ گردن هم به شما نزدیک تر شده ایم و اینبار به دنبال جذب اعضای پنج نفره ی هسته ی مرکزی تان هستیم و شاید انانی که سر در گوشی ها دارند با ما برای نشستن رایزی میکنند ؛ این اشفتگی جریان عزت از کجا ریشه دارد ؟

پاسخ چند سئول در این نوشته و تصویر مبهم است

آنان قافیه را باخته اند و به دنبال بقای قدرت شخصی خود برای پیوستن به جریانات دیگر در کهگیلویه ی بزرگ هستند ؟

چه کسی در چند روز گذشته هم زمان که عکس مورد نظر گرفته شد از ترس باخت برای پیوستن ، با نیروهای حجت الاسلام بزرگواری پیام رد و بدل میکرد ؟

چرا شورای مشورتی نماینده به تعدادی معدود و بدون هیچ جوان یا نخبه ای و یا صاحبان علم و اندیشه برگزار شده است ؟

به نظر میرسد حامیان سید محمد موحد با این تیم در چهار سال گذشته به جایی نرسیدند ، و از این پس نیز باید با شرایطی مانند گذشته روبرو باشند.