نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویر احمد:حمله طوفان الاقصی یک ضرورت بود
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویر احمد:حمله طوفان الاقصی یک ضرورت بود
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا آمریکا و رژیم صهیونسیتی نفس می کشد جهان اسلام روی آرامش را نخواهد دید و باید رژیم صهیونیستی را از نفس بیاندازیم

به گزارش ندای امت، آیت الله سید نصیر حسینی در اجتماع مردمی محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی در شهر یاسوج گفت: سلام بر شما مردان و زنان و کودکان که برای دفاع از ملت مظلوم و در خون خفته و مسلمان غزه حماسه خلق کردید.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان کرد: غزه زندان بزرگی است، انسان هایی که در سرزمین پدری و مادری زندانی شدند، چندمیلیون انسان در محاصره خانه و آب و غذا خودش را با منت به او بدهند و هر روز زیر بمباران باشد و زیر چکمه های استعمار و استکبار قرار دارد و باید زیر این ظلم خارج شود.

وی گفت: امام حسین علیه السلام فرمود « مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت است»؛ غزه باید آزاد شود ولو اینکه با قیمت خون کودکانش باشد و حمله طوفان الاقصی یک ضرورت بود و باید از این شرایط خارج شود زیرا سرزمین فلسطین مربوط به جهان اسلام است و امروز در دستان استعمار و استکبار و رژیم صهیونسیتی گرفتار شده است و بر همه مسلمانان و آزاده های جهان واجب است سکوت را بشکنند که شکسته اند و در لندن، نیویورک، واشنگتن، پاریس، در آسیا مردم در حال خلق حماسه هستند.

آیت الله حسینی با بیان اینکه امروز هیچ انسان و مسلمانی نمی تواند سکوت کند، ادامه داد: امروز وقتی کودکان فلسطین در خون خود دست و پا می زنند و مورد کشتار قرار می گیرند بر ما روا نیست که سکوت کنیم زیرا امروز روز مبارزه و مقاومت و روز نابودی رژیم صهیونسیتی از صحنه هستی است.

 

وی ادامه داد: تا آمریکا و رژیم صهیونسیتی نفس می کشد جهان اسلام روی آرامش را نخواهد دید و باید رژیم صهیونیستی را از نفس بیاندازیم و در آینده ای نزدیک این اتفاق خواهد افتاد.

 

نماینده ولی فقیه در استان گفت: امروز سگ هار و گرگ درنده اگر مانعی نداشته باشد فجیع ترین جنایات را خلق می کند و به همه کشورها حمله و همه کودکان جهان اسلام را مورد حمله قرار می دهد و خون آن‌ها را خواهد ریخت.

وی ادامه داد: امروز آمریکا و انگلیس، رژیم صهیونسیتی جنایات می کند و سکوت در برابر جنایات آنها خیانت است زیرا خون بیگناهان ریخته شد و جنین های شکم مادر هم مورد هدف قرار گرفته شدند.

وی ادامه داد: این خون ها و مقاومت ما استعمار و استکبار را فرو می ریزد و ما هرگز دست از مبارزه با رژیم صهیونسیتی برنخواهیم داشت./صبح زاگرس