جلد باخت موحد رنگ حقیقت گرفت/دست رد چرام به سینه ی سناتور
جلد باخت موحد رنگ حقیقت گرفت/دست رد چرام به سینه ی سناتور
بی توجهی به چرام نگین سبز استان کهگیلویه و بویر احمد در دوران نمایندگی سید محمد موحد این شهرستان را با معضلات زیادی در سالهای گذشته تا به امروز روبرو کرده و مردم این شهرستان با عدم استقبال خود پاسخی محکم به نماینده ی ادوار مجلس داده اند

به گزارش ندای امت ، بی توجهی به چرام نگین سبز استان کهگیلویه و بویر احمد در دوران نمایندگی سید محمد موحد این شهرستان را با معضلات زیادی در سالهای گذشته تا به امروز روبرو کرده و مردم این شهرستان با عدم استقبال خود پاسخی محکم به نماینده ی ادوار مجلس داده اند .

در سایه ی کم توجهی این نماینده ی مجلس ، چرام که روزگاری قطب استان بود و از نظر جایگاه و اعتبار در بین شهرستان های کهگیلویه و بویر احمد حرف برای گفتن داشت ، قیافه را باخته و از قافله ی توسعه عقب مانده است .

یکی از مهترین دلایل ریزش ارای موحد در چرام عدم توجه وی پس از انتخابات به حامیان خود و دوری از مردم این دیار بوده ، که به نوعی موجب خدشه دار شدن اعتماد عموم گردید و شاهدیم که جلسات دعوت از نماینده ی ادوار مجلس در چرام و روستاهای حومه نسبت به دور گذشته ی انتخابات بسیار ضعیف رقم خورده است .

عدم توجه به مواردی از جمله اشتغال جوانان ، زیرساخت شهرستان ، حقابه ، معادن و عزل و نصب های بی برنامه نقش زیادی در جدایی چرامی ها از این نماینده داشته است.

مردم فهیم شهرستان چرام با وعده های انتخاباتی در دور یازدهم مجلس شورای اسلامی زمینه ساز موج مردمی برای این نماینده بودند ، اما امروز با استقبال ضعیف ، دست رد به سینه ی سناتور زده و پاسخ سنگینی را به وی اعطا کردند‌ .

باید منتظر باشیم و ببینیم با شرایطی که برای موحد پیش آمده صلاح را برماندن در انتخابات میداند و شکست سنگین را متحمل میشود یا در هفته های آینده با حوزه ی کهگیلویه ی بزرگ خدا حافظی میکند ، و باید گفت امروز جلد باخت موحد رنگ حقیقت گرفته است .