امام جمعه چرام : افتتاحیه هایی با مشکلات و عیب های فراوان باعث بدبینی مردم به دولت میشود/نگرانی حجت الاسلام افشار از وضعیت جاده ملی پاتاوه به دهدشت
امام جمعه چرام : افتتاحیه هایی با مشکلات و عیب های فراوان باعث بدبینی مردم به دولت میشود/نگرانی حجت الاسلام افشار از وضعیت جاده ملی پاتاوه به دهدشت
افشار با بیان اینکه کاش مشکلات جاده‌ای و تابلو‌ها و علائم هشدار دهنده آن بطور کامل رفع میشد تا شاهد تصادفات کمتری در این محور باشیم، بیان کرد: وضعیت تهویه هوای داخل تونل ها و روشنایی آن مناسب نیست و در حد یک جاده ی استاندارد بین استانی و حتی درون استانی نیست

به گزارش ندای امت ، حجت الاسلام سید نورالله افشار در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر چرام گفت: جاده ملی پاتاوه به دهدشت در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس جمهور و جمعی از مسوولان ملی و استانی به طول ۱۳۶ کیلومتر در تیرماه گذشته افتتاح شد.

امام جمعه چرام افزود:در طول دهها سال زحمات زیادی در این مسیر کوهستانی مثل تونل های متعدد و…کشیده شد.

وی ادامه داد: این جاده مسیر رفت و آمد بخش زیادی از مردم چرام و شهرستان های کهگیلویه بزرگ شده است که درباره این جاده ملی و پر تردد باید نکات و تذکراتی بیان شود.

افشار با بیان اینکه کاش مشکلات جاده‌ای و تابلو‌ها و علائم هشدار دهنده آن بطور کامل رفع میشد تا شاهد تصادفات کمتری در این محور باشیم، بیان کرد: وضعیت تهویه هوای داخل تونل ها و روشنایی آن مناسب نیست و در حد یک جاده ی استاندارد بین استانی و حتی درون استانی نیست.

افشار با اشاره به اینکه کیفیت پایین آسفالت یا عدم زیر سازی مناسب در بخش هایی از جاده به طور کامل مشهود است، عنوان کرد: افتتاحیه هایی با مشکلات و عیب های فراوان باعث بدبینی مردم به دولت میشود که این کار پسندیده نیست.

وی افزو :کاش مسولان استانی و مدیران راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد با رفع این معایب قبل از سفر ریس جمهوری افتتاح این جاده را به کام مردم شیرین تر می کردند.