سو استفاده از بیت المال در انتخابات/نماینده کهگیلویه بزرگ به جای خدمات عمومی به دنبال رایزنی برای جذب نورچشمی هاست/جناب استاندار و سازمان بازرسی چرا سکوت کرده اید
سو استفاده از بیت المال در انتخابات/نماینده کهگیلویه بزرگ به جای خدمات عمومی به دنبال رایزنی برای جذب نورچشمی هاست/جناب استاندار و سازمان بازرسی چرا سکوت کرده اید
این دوره انتخابات نمایندگی مجلس در کهگیلویه و بویر احمد به سبک متفاوتی شروع شده است. متاسفانه نماینده کهگیلویه بزرگ، به جای حضور در جلسه تعیین بودجه استان در مجلس و دفاع از حق عامه مردم استان، مشغول رایزنی با وزرا و گرفتن نامه های استخدام و جذب بدون ضابطه و سفارشی نیروهای نورچشمی در بخش های مختلف مانند شرکت گاز، شرکت نفت، شرکت برق، سازمان جهاد و دیگر ادارات استان می باشد

ندای امت/ سو استفاده از بیت المال در انتخابات/ استاندار محترم جلوی مهندسی انتخابات مجلس شورای اسلامی را در استان بگیرید

بر همگان پر واضح و مبرهن است که طی چهار سال اخیر و حتی قبل از آن، هرگونه استخدام و بکارگیری نیرو تحت هر نوع قراردادی در ادارات و نهاد های اجرایی، از مسیر آزمون جامع استخدامی توسط سازمان سنجش و با اطلاع رسانی عمومی صورت گرفته و خارج از این مسیر هر فرآیند استخدامی صورت گرفته باشد با ورود نهادهای نطارتی مانند سازمان بازرسی مواجه شده است.

مثال بارز این مدعا، استخدام های نیروهای خدمات در بیمارستان ها بود که با رانت و سفارش استخدام شده و بعد از اعتراض عامه مردم، سازمان بازرسی ورود و استخدام ها را ملغی نمود، این مسئله باعث بروز اعتصاب و اعتراض هر روزه جلوی استانداری گردید و به یک مسئله امنیتی در استان تبدیل شد.

این دوره انتخابات نمایندگی مجلس در کهگیلویه و بویر احمد به سبک متفاوتی شروع شده است. متاسفانه نماینده کهگیلویه بزرگ، به جای حضور در جلسه تعیین بودجه استان در مجلس و دفاع از حق عامه مردم استان، مشغول رایزنی با وزرا و گرفتن نامه های استخدام و جذب بدون ضابطه و سفارشی نیروهای نورچشمی در بخش های مختلف مانند شرکت گاز، شرکت نفت، شرکت برق، سازمان جهاد و دیگر ادارات استان می باشد.
اداره راه، شرکت گاز، شرکت آب، امور عشایر، دامپزشکی و دیگر ادارات به عنوان بازوهای نمایندگان فعلی با گسیل تجهیزات خود به صورت سفارشی و تحت نظر نمایندگان، در حال خدمت رسانی مقطعی و فصلی، آن هم در بهبوهه برگزاری انتخابات هستند تا از این طریق مردم را فریب داده و با انجام نمایش های انتخاباتی رای آنها را به نفع نمایندگان فعلی تغییر دهند.
در واقع نمایندگان فعلی استان بالاخص نماینده کهگیلویه بزرگ به کمک مدیران منتصبه خود، در حال سواستفاده از تمام امکانات دولتی و بیت المال، برای تاثیرگذاری بر رای مردم و مهندسی نمودن انتخابات هستند.

طبق دستورالعملهای انتخاباتی انجام این گونه رفتارها توسط نهاد های دولتی ممنوع بوده و مسئولیت مستقیم آن بر عهده بالاترین مقام اجرائی استان می باشد.

متاسفانه استاندار محترم به رغم مشهود بودن این رفتارها، تاکنون در این خصوص هیچ گونه اقدامی صورت نداده تا جایی که شبهه دخیل بودن شخص استاندار در انجام اینگونه رفتارها به ذهن مردم متبادر می شود.

در این صورت حق بقیه کاندیدای نمایندگی مجلس ضایع شده و انتخابات در شرایط نابرابر و ناعادلانه برگزار خواهد شد و مع الاسف نامزدهای انتخاباتی هرچه فریاد میزنند دادشان به هیچ جایی نمی رسد .