شکستی که ده روز قبل از انتخابات موحد تجربه میکند/ترس و حضور پس از بزرگواری در شهرستانها
شکستی که ده روز قبل از انتخابات موحد تجربه میکند/ترس و حضور پس از بزرگواری در شهرستانها
با نگاهی به عملکرد ضعیف موحد در بیست سال نمایندگی و وکالت مردم شریف کهگیلویه بزرگ، می توان به درستی به دلیل تنفر مردم از موحد و کاهش شدید اقبال به وی پی برد. محرومیت و فقر بر گرده مردم سوار شده و توان مردم را بریده است. مردم آگاه شده اند. دیگر نمی توان مثل کوروش کمپانی عمل کرد و چند نفر از افراد خاص را به کار گرفت تا مردم عادی هم با نگاه به آنها و به طمع بهره برداری، فریب خورده و رای خود را به موحد بدهند

به گزارش پایگاه خبری ندای امت ، میرحسینی نوشت :

گذر زمان و مقایسه عملکرد نمایندگان کهگیلویه بزرگ، قدر و منزلت سید علی محمد بزرگواری به عنوان یک نماینده عام المنفعه برای عموم مردم آشکار و اثبات کرده است. به همین خاطر شاهد درخواست های متعدد مردمی از بزرگواری برای شرکت مجدد در انتخابات مجلس بودیم. بعد از شروع فرآیند انتخابات و علنی شدن اعلام طرفداری ها و دعوت های مردمی از کاندیداها، در چند روز گذشته شاهد موج گسترده حمایت های مردمی از بازگشت سید علی محمد بزرگواری هستیم. این موضوع از یک سو باعث گردید ادعای دعوت مردم از بزرگواری، برای شرکت در انتخابات اثبات گردد، اما از سوی دیگر باعث ترس شدید جریان موحد گردید. گویا طیف طرفداران موحد بعد از مشاهده خیل عظیم طرفداران بزرگواری در همایش های اخیر و با توجه به آگاه بودن به تبعات این نمایش های قدرت و محبوبیت سید صادق، برای چاره سازی تشکیل جلسه می دهند. در این جلسه تصمیم می گیرند تا بعد از برگزاری همایش طرفداران بزرگواری در هر شهرستان، بلافاصله طی یک یا دو روز بعد، آنها نیز با فراخوان عمومی درون استانی و برون استانی، و با تمام آنچه در توان دارند جهت برگزاری همایش و نمایش قدرت وارد آن شهرستان شوند تا به خیال باطل خود، حمایت های مردمی از مدافع حرم را کمرنگ کنند اما با استقبالی کمرنگ تر روبرو میشود .

اما خوشبختانه با توجه به گسترش استفاده از فضای مجازی در بین مردم و شفاف سازی های ارائه شده توسط صندلی های خالی در فیلم و عکس های پخش شده از این همایش ها، می توان گفت این حربه جواب عکس داده و همگان فهمیده اند و می دانند که نهایت توان موحد و طرفداران درون استانی و برون استانی در بهترین شرایط و با ارفاق به نصف جمعیت طرفداران حاج آقا بزرگواری هم نمی رسد.

می توان گفت این روزها با فراگیر شدن و افزایش معنادار اعلام حمایت ایلات و طوایف مختلف در کهگیلویه بزرگ از سید علی محمد بزرگواری، طیف طرفداران موحد به درستی احساس خطر کرده و ترس از شکست بر همه رفتارها و حرکات آنها تاثیر گذاشته است. در واقع ترس از شکست و تجربه شکست قبلی جریان موحد را تا منت کشی های چند باره و دست بوسی افراد پیش برده است.

با نگاهی به عملکرد ضعیف موحد در بیست سال نمایندگی و وکالت مردم شریف کهگیلویه بزرگ، می توان به درستی به دلیل تنفر مردم از موحد و کاهش شدید اقبال به وی پی برد. محرومیت و فقر بر گرده مردم سوار شده و توان مردم را بریده است. مردم آگاه شده اند. دیگر نمی توان مثل کوروش کمپانی عمل کرد و چند نفر از افراد خاص را به کار گرفت تا مردم عادی هم با نگاه به آنها و به طمع بهره برداری، فریب خورده و رای خود را به موحد بدهند.

با بررسی اوضاع و احوالات میدان انتخابات و تبلیغات، می توان گفت شکست سنگینی در انتظار موحد است. دلایل این عدم اقبال مردم به نماینده دو ده اخیر خود متعدد و متفاوت است. لیدر های وی به جز خود، کسی را ندیدند و هر چه بود و نبود ، از حوزه اشتغال تا پیمانکاری و دیگر موارد را فقط و فقط برای خود و اطرافیان برداشتند. برادر وی برای خود حکم رانی می کند و از تقسیم امکانات و امتیازات گرفته تا تهدید و تطمیع مردم را بر عهده دارد. مضاف بر اینکه دلیل اصلی این است که عملکرد بیست ساله موحد اصلا قابل ارائه و دفاع نیست و هیچکار شاخصی در این دوران انجام نگرفته که بتواند به آن افتخار کند و به واسطه آن سر خود را جلوی مردم بالا نگه دارد.
پیروزی نزدیک است. أَلَیسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ