حماسه کهگیلویه پیش قراول پیروزی بزرگواری و شکست سنگین موحد در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی
حماسه کهگیلویه پیش قراول پیروزی بزرگواری و شکست سنگین موحد در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

ندای امت/ امروز عصر دهدشت شاهد حماسه ای بی نظیر در مطالبه خروج از بن بست ناکارآمدی و تغییر وضع موجود بود. بارش شدید باران نیز مانع تجمع حامیان بزرگواری برای فریاد لزوم تغییر نشد. در این اجتماع با شکوه و زیر بارش رحمت الهی مردم دهدشت با حضور حماسی خود حمایت قاطع از خادم […]

ندای امت/ امروز عصر دهدشت شاهد حماسه ای بی نظیر در مطالبه خروج از بن بست ناکارآمدی و تغییر وضع موجود بود. بارش شدید باران نیز مانع تجمع حامیان بزرگواری برای فریاد لزوم تغییر نشد.

در این اجتماع با شکوه و زیر بارش رحمت الهی مردم دهدشت با حضور حماسی خود حمایت قاطع از خادم صادق کهگیلویه را اعلان نمودند.

تعدادی از نمایندگان جمع حاضر با طرح اهمیت و جایگاه مجلس و لزوم مشارکت حداکثری، خواستار تغییر در وضع موجود شدند.

در ادامه سید علی محمد بزرگواری ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در شرایط بارش شدید باران حامیان را خطاب قرار داد و گفت؛ آمده ام تا با همراهی شما مردم قدرشناس و نخبگان جامعه وضع موجود را تغییر دهیم و به ناکارآمدی و تبعیض پایان دهیم.

استقبال عمومی از بزرگواری در دهدشت خط و نشان برای رقیبی بود که سالها مردم را از خدمات محروم گذاشته و امروز موج نارضایتی از نماینده فعلی جشن شادی برای حامیان بزرگواری در کهگیلویه را رقم زد و پایان موحد در این روز بارانی رسما توسط حامیان خادم صادق اعلام شد .

و حماسه کهگیلویه پیش قراول پیروزی بزرگواری و شکست سنگین موحد در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامیست.

گزارش تصویری از موج استقبال مردمی