پایان موحد نزدیک است / قرعه سنگین ترین شکست تاریخ سیاسی کهگیلویه بزرگ به نام پیر خسته شش دوره ای/ کهگیلویه آزاد میشود
پایان موحد نزدیک است / قرعه سنگین ترین شکست تاریخ سیاسی کهگیلویه بزرگ به نام پیر خسته شش دوره ای/ کهگیلویه آزاد میشود
موحد نماینده شش دوره ای و پنج دوره ای در کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در رقابتی قرار گرفته که تحلیل سیاسیون به طور عمده بر شکست سنگین این پیرخسته است

ندای امت /یادداشت ارسالی/ انتخابات کهگیلویه به سبک متفاوتی در حال پیش روی است .

موحد نماینده شش دوره ای و پنج دوره ای در کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در رقابتی قرار گرفته که تحلیل سیاسیون به طور عمده بر شکست سنگین این پیرخسته است .

با تحقیقات و شرایط میدانی سخنرانی های انتخاباتی نماینده ی فعلی کهگیلویه بزرگ چنان کمرنگ شده است که اکثر سیاسیون متفق القول از رقابت سوم چهارمی در آن حوزه برای ایشان خبر میدهند .

استقبال کمرنگ از وی در چرام ، لیکک ، سرفاریاب ، دهدشت ، قلعه ریسی و بقیه مناطق به خوبی مشهود است و این موضوع باعث شده تا شعار نه به موحد رنگ واقعیت بگیرد و این مهم را مردم به خاطر سپرده اند که موحد نمیتواند ناجی کهگیلویه باشد .

محمد موحد در دوران نمایندگی با اعمال روابط توجه ویژه ای به معدود افرادی داشت و عموم و خدمات عمومی را به فراموشی سپرد و هردوره پس از شعارهای انتخاباتی و پیروزی در رقابت نمایندگی مجلس حقوق عامه آخرین مطالبات ایشان از مسئولان کشوری بود و همین باعث شد تا دست موحد برای تمام کسانی که به دنبال توسعه بودند روشود و به واقعیت پشت پرده این نماینده ی رابطه گرا دست پیدا کنند .

امروز یکصدا مردم فهیم آن دیار خسته از رابطه بازی ها و اشتغال های بدون ضابطه و پروژه های خوابیده ، علم پایان موحد بلند کرده تا سیاست کهنه و خسته کننده دیگر نتواند آینده ی جوانان و مردم این حوزه را به عقب براند و با حمایت گزینه ای غیر از موحد به پیشرفت و توسعه کهگیلویه بزرگ دست یاری داده اند.