موحد ؛ حکم اجباری به کهگیلویه/ فایل لو رفته از مهندسی انتخابات در کهگیلویه بزرگ/ خواهان ابطال انتخابات هستیم
موحد ؛ حکم اجباری به کهگیلویه/ فایل لو رفته از مهندسی انتخابات در کهگیلویه بزرگ/ خواهان ابطال انتخابات هستیم
محمد موحد که به سناتور کهگیلویه و بویر احمدی مشهور است و با نه عمومی مردم رو به رو شده بود. در یک رقابت قابل پیشبینی از تخلفات مدیران و مسئولان برنده انتخابات کهگیلویه بزرگ شد ، یک فعال سیاسی در اولین زمان اعلام پیروزی موحد نوشت : زخم کاری بر پیکر کهگیلویه نه  ، بر کشور شد ؛ صندلی همیشه خالی به درد توسعه کشور نمیخورد

به گزارش پایگاه خبری ندای امت / یاددشت ارسالی/ انتخابات در کهگیلویه و بویر احمد به روش متفاوتی شروع شد ، در ابتدای کار قبل از زمان برگزاری انتخابات سربازان گمنام امام زمان عج با ورود به موقع از برخی تخلفات جلوگیری کردند که پس از آن به شدت میزان تخلفات بالا رفت، و‌ گزارشات مردمی از گوشه و نقاط استان توان مقابله را از خیل عظیم نیروهای میدانی گرفت ، این موضوع باعث شد تا زر و زور در داخل و خارج صندوق های رای  ، استقامت تمام نیروهای خط مقدم جریانات سیاسی را نیز بگیرد.

محمد موحد که به سناتور کهگیلویه و بویر احمدی مشهور است و با نه عمومی مردم رو به رو شده بود. در یک رقابت قابل پیشبینی از تخلفات مدیران و مسئولان برنده انتخابات کهگیلویه بزرگ شد ، یک فعال سیاسی در اولین زمان اعلام پیروزی موحد نوشت : زخم کاری بر پیکر کهگیلویه نه  ، بر کشور شد ؛ صندلی همیشه خالی به درد توسعه کشور نمیخورد .

 

مردم کهگیلویه بزرگ خواهان پیگیری مسئولان ارشد کشوری برای این حکم اجباری به کهگیلویه هستند ، برخی بر این ادعا هستند،  از اطلاعات مردم فهیم در سیستم های اداری سو استفاده کرده ،  و در برخی نقاط هر مراجعه کننده ی مخالف با گزینه اعضای صندوق به حوزه ها ورود میکرد امکان رای برایشان فراهم نمیشد.

در انتخابات استان کهگیلویه و بویر احمد بالاخص کهگیلویه بزرگ تخلفات گسترده ای صورت گرفت و عدم برخورد با عاملین ، مقابله با دوستداران واقعی  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نا امیدی مردم را در انتخابات های اینده به دنبال داشته و خیانت به رای مردم توسط مسئولان مربوطه هست .

برخی تصاویر و کلیپ ها از نظر مخاطبین محترم میگذرد.

ارسالی در فضای مجازی کشور (مهندسی انتخابات)