عزل معاونت سیاسی و فرمانداران کهگیلویه بزرگ خواسته عمومی/ چرا دستگاه قضایی با عوامل مهندسی انتخابات برخورد نکرده است؟/ مردم بی پرده با رئیس قوه قضائیه صحبت میکنند/ مدعی العموم حقوق مردم را مطالبه کند
عزل معاونت سیاسی و فرمانداران کهگیلویه بزرگ خواسته عمومی/ چرا دستگاه قضایی با عوامل مهندسی انتخابات برخورد نکرده است؟/ مردم بی پرده با رئیس قوه قضائیه صحبت میکنند/ مدعی العموم حقوق مردم را مطالبه کند
در اخبار استان اگر چه فرمانداران نیز در این زیر مجموعه به خوبی خود را برای نماینده حامی نشان دادند اما دودی که به چشم کهگیلویه و بویر احمد رفت ارتباط نزدیک معاون سیاسی با نماینده و از بستگان نزدیک محمد موحد یاد میشود

به گزارش پایگاه خبری ندای امت / عصرکهگیلویه نوشت:
انتخابات در استان کهگیلویه و بویر احمد طبق مطالبه ی مردم فهیم و رسانه های استان قبل از انتخابات با مطالبه گری و اخباری با تیتر های متفاوت به عموم مسئولان کشوری و استانی اعلام شد و رسانه های محلی قبل از برگزاری انتخابات ، واگذاری پست های حساس با دیدگاه قومیتی و عدم توجه به خواسته ی عمومی را گوشزد کردند.

بیشتر انتقادات به سمت هاشمی مهر معاون سیاسی استاندار و و فرمانداران شهرستانهای چهارگانه  و ارتباط فامیلی با نماینده فعلی در کهگیلویه بود. 

در اخبار استان اگر چه فرمانداران نیز در این زیر مجموعه به خوبی خود را برای نماینده حامی نشان دادند اما دودی که به چشم کهگیلویه و بویر احمد رفت ارتباط نزدیک معاون سیاسی با نماینده و از بستگان نزدیک محمد موحد یاد میشود .

شبهه دخالت معاونت سیاسی استاندار در انتخابات و عزل وی به یک مطالبه ی عمومی تبدیل شده ولی با بی توجهی به این موضوع توسط استاندار و مجموعه وزارت کشور ، این روزها شهرستان های چهار گانه کهگیلویه بزرگ شاهد انتخاباتی یک طرفه شد، و میدان رقابت برای پیروزی یار و هم قطار معاونت سیاسی و فرمانداران وی فراهم شد .

تخلفات گسترده ای در انتخابات حوزه های انتخابیه استان رخ داده است و این اقدام باعث شده تا مردم دوستدار انقلاب از وضع موجود نگران باشند و امیدوارند به دلیل سطح تقلب بالایی که مستندات آن موجود است با حکمی امیدوار کننده مهر ابطال بر انتخابات کهگیلویه بزرگ زده شود

 همزمان معاونت سیاسی ، و فرماندار کهگیلویه عزل و سرکاربران انتخابات در آن حوزه به نام (ح ش سوق ، ن ش سوق) و بقیه کسانی که این اقدام مهندسی و تخلف بزرگ دست زده اند پاسخ محکمی از طرف قانون داد شود 

آنان از دستگاه قضایی به عنوان مدعی العموم خواسته اند تا برای دفاع از حقوق پایمال شده در کهگیلویه( ح ش سوق و ن  ش سوق) با تمام هم دستانشان دستگیر تا مردم اعتقادات خود را نسبت به عدالت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نبازند .

 

نگرانی های گسترده از تخلفات انتخاباتی و ساده انگاری مسئولان اجرایی باعث شده تا نارضایتی ها روز به روز بیشتر شود و در حال شکل گیری یک بحران در مناطق محروم کهگیلویه بزرگ هستیم.

مستندات زیادی از پول پاشی ها و مهندسی انتخابات در حوزه کهگیلویه ، بهمئی ، چرام ، لنده و لورفتن فایل صوتی از اموزش کاربران کامپیوتر باعث شده تا نارضایتی در آن حوزه به اوج برسد .

برخی از کاربران مجازی با انتقاد از این موضوع خاهان عزل فوری فرمانداران و معاونت سیاسی در حوزه انتخابیه کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده هستند.

با انتقاد نماینده محترم ولی فقیه در کهگیلویه و بویر احمد این موضوع با جدیت دنبال شده و منتظرند تا نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در کهگیلویه و بویر احمد و تمام کسانی که در جایگاه های کلان هستند برایشان احقاق حق کند .

چرا دستگاه قضایی تاکنون برخورد نکرده؟ 

آیا مدعی العموم به دنبال واکاوی برای یافتن واقعیتی که سرنوشت ایلات و طوایف کهگیلویه بزرگ در گرو آن است بوده یا خیر؟

احتمال میرود مردم برای دفاع از حقوق خود اولین شخصی را که بی پرده با او سخن بگویند ، آیت الله محسنی اژه ای رئیس قوه قضائیه باشد که به زودی میهمان مردم خونگرم کهگیلویه و بویر احمد است .