سخت‌ترین روز نبرد حزب الله در جبهه شمالی علیه اسرائیل
سخت‌ترین روز نبرد حزب الله در جبهه شمالی علیه اسرائیل
«حزب‌الله لبنان با شلیک 70 موشک در روز یکشنبه به سمت اسرائیل، سخت‌ترین روز نبرد در جبهه شمالی را ثبت کرد». این بخشی از گزارش رسانه‌های اسرائیلی در خصوص جدیدترین تحولات در نزدیکی مرزهای لبنان است

ندای امت / حزب‌الله لبنان با شلیک ده‌ها موشک طی تنها چند ساعت به سمت پایگاه‌های صهیونیستی و انتشار تصاویر هدف قرار دادن دقیق یک نفربر زرهی بار دیگر اشغالگران را شوکه کرد.

«حزب‌الله لبنان با شلیک 70 موشک در روز یکشنبه به سمت اسرائیل، سخت‌ترین روز نبرد در جبهه شمالی را ثبت کرد». این بخشی از گزارش رسانه‌های اسرائیلی در خصوص جدیدترین تحولات در نزدیکی مرزهای لبنان است.

مقاومت اسلامی لبنان در ادامه حمایت از مردم نوار غزه و مقاومت آنها و در پاسخ به تداوم تجاوزهای اسرائیل به روستاهای جنوبی لبنان هدف قرار دادن غیرنظامیان، روز گذشته 12 عملیات علیه مقرها و مکان‌های تجمع نظامیان اسرائیلی انجام داد و اعلام کرد که حملات کاملا موفق بوده و شلیک‌ها مستقیماً به اهداف اصابت کرده‌ است.
حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه حملات موشکی و پهپادی علیه پایگاه نظامی مرون، مقر توپخانه‌ در عرعر، تجهیزات جاسوسی در پایگاه الرادار در مزارع شبعا، پادگان معالیه گولان، پایگاه‌های الرمثا و السماقه در کفرشوبا، شرق پایگاه برکه ریشا، پایگاه‌های المالکیه و الراهب را برعهده گرفت و تصاویری از هدف قرار دادن نفربر زرهی پیشرفته نمر که ارتش اسرائیل بسیار بر روی توانمندی آن مانور می‌داد، منتشر کرد.

عملیات‌های مستمر حزب‌الله علیه مواضع اشغالگران در نوار مرزی لبنان تاکنون دست‌کم 100 هزار شهرک‌نشین را از شمال فلسطین اشغالی خارج کرده و به اذعان اسرائیلی‌ها، شهرک‌ها در شمال فلسطین اشغالی را به یکی از خطرناک‌ترین مناطق «اسرائیل» تبدیل کرده و تاکنون به 500 خانه و زیرساخت‌های مختلف اشغالگران خسارت وارد کرده است.

رئیس شورای منطقه‌ای الجلیل الاعلی گیورا زلتس در واکنش به حملات روز گذشته حزب‌الله لبنان به همراه شمار دیگری از روسای شهرک‌های صهیونیست‌نشین خواستار تعیین اهداف و جدول زمانی جنگ در شمال شد. در حالی که تل‌آویو پاسخ روشنی به این درخواست نداده، جبهه داخلی وابسته به ارتش اشغالگر از تدوین یک طرح فوری برای احداث پناهگاه‌های جدید برای شهرک‌نشینان در منطقه شمالی برای درامان ماندن از حملات حزب‌الله خبر می‌دهد./فارس