واکنش تند قائم مقام جنبش عدالت طلبان مبارزه با مفاسد اقتصادی جنوب کشور به تصمیمی غیر منصفانه در مورد انتخابات کهگیلویه و بویر احمد/اف بر شما ای جماعت نان به نرخ روز خور/تخلفات گسترده پول پاشی ها تا حمایت دست اندرکاران انتخابات از کاندیدای خاص همگی اظهرمن الشمس است
واکنش تند قائم مقام جنبش عدالت طلبان مبارزه با مفاسد اقتصادی جنوب کشور به تصمیمی غیر منصفانه در مورد انتخابات کهگیلویه و بویر احمد/اف بر شما ای جماعت نان به نرخ روز خور/تخلفات گسترده پول پاشی ها تا حمایت دست اندرکاران انتخابات از کاندیدای خاص همگی اظهرمن الشمس است
یک نصیحت خیرخواهانه به شورای محترم نگهبان کشور ،مسئولین ولایی ،انقلابی ومردمی کشور دارم که انشالله بابرخورد قاطع با متخلفین، دست تمرد را برای همیشه از آرای ملت در این استان قطع نمایید و اجازه ندهید که شرافت ، حیثیت و اعتبار این استان دست آویز زورمداران و ثروت اندوزان منافع طلب گردد که این قشر هیچ تعهدی به عامه مردم ندارند و فقط به دنبال حکم رانی بر گرده ملت هستند تا خود و اطرافیان منفعت طلبشان به نان و نام برسند

به گزارش پایگاه خبری ندای امت ، اسفندیار طلایی
قائم مقام جنبش عدالت طلبان مبارزه با مفاسد اقتصادی جنوب کشور و
دبیر عدالت طلبان استان کهگیلویه وبویراحمد نسبت به انتخابات در کهگیلویه و بویر احمد واکنش نشان داد.

 

 

بسمی تعالی
تحلیل انتخابات استان کهگیلویه وبویراحمد بر اساس مستندات و واقعیت های موجود 🇮🇷
جای دارد از مردم عزیز کهگیلویه و بویراحمد تشکر کنم به خاطر حضور حماسی خود پای صندوق های رای اقتدار خود را به رخ تمام جهانیان و مخالفین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کشیدند.

دلیر مردان و شیرزنان کهگیلویه و بویر احمد با رای خود همچنان ارادتشان را به انقلاب و رهبری فرزانه انقلاب اسلامی نشان دادند.

معاندین و مخالفین نظام با اقدام مردم با بصیرت و آگاه ایران اسلامی در ۱۱ اسفند ماه پاسخ کوبنده ای را دریافت کردند تا بار دیگر کوردلان زانوی غم بغل گیرند و درس عبرتی باشد تا در ذهنشان تخطی به این مرز و بوم و دیار قهرمان پرور نگنجد.

با تقدیر وتشکر خالصانه از تمامی حافظان نظم و امنیت، اداره کل محترم اطلاعات استان کهگیلویه و بویر احمد ، سبز پوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای نظامی و انتظامی که امنیت و آرامش را در استان برقرار نمودند ، این خدمت صادقانه را به نیروهای خستگی ناپذیز مدافع امنیت تبریک می گویم.

با آرزوی صحت و سلامتی برای حکیم فرزانه انقلاب اسلامی ایران ، سربازان گمنام امام زمان (عج)و پاسداران گمنام امام زمان (عج ) که از رای مردم حفاظت کرده تا بار دیگر برگ طلایی و زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران به ثبت برسد .

تلاش های حافظان امنیت بر کسی پوشیده نیست و ملت ایران همواره قدر دادن زحمات بی بدیل آنان است .

گلایه ای که مردم قدردان کهگیلویه و بویر احمد دارند متوجه هیئت های اجرایی ، دست اندرکاران ، و عوامل برگزاری انتخابات و عملکرد دولتمردان است و این نگرانی به حق، از عدم برنامه ریزی صحیح و گماشتن افرادی با محوریت خاص برای جمع آوری آرای ملت به نفع افرادی بود که با پول پاشی ها و تخلفات گسترده وجهه ی دموکراسی و مردم سالاری دینی را خدشه دار کرده تا برای رسیدن به امیال شخصی از اعتبار و جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی برای خود و اطرافیان به هر نحوی سواستفاده کنند .

این اقدامات حمایتی یکجانبه گرایی و پول پاشی و غیر خدا پسندانه ،غیر عقلی ،غیرانسانی ،غیراخلاقی ،غیر اسلامی ،غیرشرعی و غیر قانونی در دو حوزه بویراحمد ، دنا و مارگون و حوزه کهگیلویه ، بهمئی ، لنده و‌ چرام چنان مشهود گردید که مردم اقدامات کم سابقه ای را به چشم دیده اند و موجب رنجش خاطر آنان گردید.
یکطرفه عمل کردن عوامل برگزاری انتخابات در این دو حوزه وحتی حوزه انتخابیه گچساران از پول پاشی ها تا استفاده از کدهای ملی بدون حضور افراد و متحد شدن تمام اعضای صندوق های رای برای یک کاندیدا و تخلفات گسترده در این دو حوزه زیبایی و اعتبار انتخابات مردمی را زیر سوال برد .

رای پاک ملت فهیم بازیچه کوته نگری افرادی شد که نه تنها خود را در معرض فروش گذاشتند بلکه ارای زاییده از فکر ملت را در معاملات خود به حراج گذاشته اند .

این روزها نگرانی از عملکرد هیئت های اجرایی باعث شد تا عوام و خواص از بی تدبیری و نالایقی استاندار استان و فرمانداران استان ودست اندرکاران انتخابات استان سخن به میان آورند که صد البته بنده هم تایید میکنم.

باید بردستان سربازان وپاسداران گمنام ومرشد آنها ،رهبرحکیم فرزانه انقلاب بوسه زد و بگوییم اگر در یازدهم اسفندماه نبودید چه برسر ارای ملت در کهگیلویه و بویر احمد می آمد، و چرا ضعف مسئولین اجرایی آن هم در زمانی که باید دقت بیشتری میشد ، سطح بالای تخلفات و غفلتتان خواب و آرامش را از گمنامان بی ادعا گرفت تا امروز رهبر عزیزمان سربلند بماند.
ولی در عوض شورای نگهبان استان در خواب،استاندار درخواب و آنانکه در ظاهر انقلابی و ادعای ولایت پذیری دارند چشمان خود را بسته و بدنبال تأمین منافع دنیایی خود هستند.
🇮🇷حکیم فرزانه انقلاب اسلامی ایران و دلسوزان انقلاب اسلامی و مردم با درایت ،عادل و عدالت طلب 🇮🇷 عده ای به اشکال گوناگون به بنده گفتند بنا به دلایلی شما سکوت کنید و با متخلفین برخورد و انشاالله تصمیمات براساس استنادات خواهد بود ولی میبینم موضوع به سمت و سوی انحرافی میرود .

ولله ،بالله و تالله قسم بر اساس مستندات و عدالت میگویم بدترین دوره انتخابات از نظر تقلب ،پول پاشی و حمایت دست اندرکاران انتخابات از سه نفر در سه حوزه انتخابیه استان مربوط به این دوره بوده‌است.نکته جالب اینجاست که عده‌ای از صاحبان قدرت ،ثروت و انحصارطلب ،همانهایی که در دقیقه ۹۰ پشت آقای منتظریان کاندیدای مردمی ،عدالت طلبی ،ولایی ،انقلابی ،ضدفساد و مفسدین اقتصادی را به خاطر تامین منافع شخصی و دنیایی خودشان خالی کردند درصدد رایزنی های متعددی با صاحبان قدرت در استان و کشور هستند تا انتخابات حوزه انتخابیه گچساران را باطل و مهر تأیید بر انتخابات حوزه‌های انتخابیه بویراحمد ،دنا ، مارگون و کهگیلویه ،چرام،لنده وبهمئی بزنند.

اف بر شما ای جماعت انحصار طلب ، دنیاطلب و جماعت نان به نرخ روز خور خدا را درنظر بگیرید ولله قسم انتخابات گچساران بسیار سالمتر از دو حوزه دیگر استان بود بنده طرفدار آقای تاج گردون نیستم و حتی از شورای نگهبان کشور به خاطر تاییدیه ایشان وچند نفر دیگر در استان گله مند م و گفتن صلاح کشور است بنده هم تمکین وسکوت کردم . ولی واقعیت را باید پذیرا باشید مردم محترم گچساران و باشت آقای تاج گردون را دوست دارند و خواهانش هستند و هر کس دیگری مقابل تاجگردون در این حوزه انتخابیه کاندیدا بشود قطعاً نه با خرید رای بلکه با رای سالم مردم برنده انتخابات هم باز آقای تاجگردون است.ایشان حتما برای مردم گچساران و باشت کارهایی کرده که مردم با جان و دل دوستش دارند جالب توجه اینکه سالم ترین و مردمی ترین رای در سه حوزه انتخابیه استان البته از بین افرادی که رای بالایی کسب کردند  مربوط به اقایان منتظریان ، بزرگواری و تاجگردون بوده است‌ مزید براینکه تعدادی از کاندیداهای در سه حوزه بویراحمد و کهگیلویه و گچساران افرادی پاکدست و انقلابی رای مردمی نیز کسب کردند که به دلیل کثرت اسامی انان ذکر نگردید.

چرا به دنبال ابطال انتخابات گچساران و صحه گذاشتن بر انتخابات دوحوزه ی دیگر هستید در صورتی که سطح تخلفات در کهگیلویه بهمئی چرام و لنده و بویراحمد ، دنا و مارگون بیشتر از حوزه گچساران است
ای جماعت پر مدعا که با زندگی لاکچری خود دیگر مردم ،راه و خط امام و مقام عظمای ولایت را به فراموشی سپرده اید اگر به خود آمده اید و به دنبال حق ،حقیقت وعدالت هستید پیگیر تخلفات ناجوانمردانه در دو حوزه انتخابیه بویراحمد ،دنا ،مارگون و کهگیلویه ،چرام،لنده ،بهمئی باشید
و تخلفات گسترده پول پاشی ها تا حمایت دست اندرکاران انتخابات از کاندیدای خاص همگی اظهرمن الشمس است.
مسئولان و ذی نفوذان فراموش نکنید همه ماها و شماها و آنها در این عالم ،عوالم دیگر و عالم ابدی در محضر خدای سمیع و علیم هستیم
مواظب گفتار و کردار خود باشیم نکند خدای ناکرده براساس هواهای نفسانی ،منافع شخصی و یا گروهی حقی را باطل و باطلی را به حق جلوه نماییم.
یک نصیحت خیرخواهانه به شورای محترم نگهبان کشور ،مسئولین ولایی ،انقلابی ومردمی کشور دارم که انشالله بابرخورد قاطع با متخلفین، دست تمرد را برای همیشه از آرای ملت در این استان قطع نمایید و اجازه ندهید که شرافت ، حیثیت و اعتبار این استان دست آویز زورمداران و ثروت اندوزان منافع طلب گردد که این قشر هیچ تعهدی به عامه مردم ندارند و فقط به دنبال حکم رانی بر گرده ملت هستند تا خود و اطرافیان منفعت طلبشان به نان و نام برسند .

به امید روزی که در سرزمین پهناور ایران زمین اسلامی ودر این دولت در مدت کوتاهی شاهد غربالگری نیروی انسانی در تمامی وزارتخانه ها ،سازمانها ،شرکتها و سایر دوایر دولتی در مرکز کشور و سایر استانهای
کشور باشیم و در تمامی رسته‌ها افرادی بکارگیری شوند که در عمل ولایی،انقلابی و مردمی باشند. ‌

اسفندیار طلایی
قائم مقام جنبش عدالت طلبان مبارزه با مفاسد اقتصادی جنوب کشور و
دبیر عدالت طلبان استان کهگیلویه وبویراحمد