چاله ای که حرف میزند و گویای سطح خدمت به ملت در کهگیلویه و بویر احمد است
چاله ای که حرف میزند و گویای سطح خدمت به ملت در کهگیلویه و بویر احمد است
لنز دوربین خبرنگار ندای امت اینبار به صحنه ای پرداخته است و این تصویر گویای خیلی از مسائل در استان کهگیلویه و بویر احمد میباشد

به گزارش پایگاه خبری ندای امت ، در پی اخبار مکرر از رسانه های استان مبنی بر بی توجهی مسئولان استان کهگیلویه و بویر احمد به مناطق محروم و دور دست ، و استمداد از استاندار استان برای خدمت رسانی ولی همچنان در بر همان پاشنه میچرخد .

لنز دوربین خبرنگار ندای امت اینبار به صحنه ای پرداخته است و این تصویر گویای خیلی از مسائل در استان کهگیلویه و بویر احمد میباشد .

تصویر فوق فلکه استانداری در ورودی خیابان استانداری کهگیلویه وبویر احمد ودر پنجاه متری درب ورودی استانداری است .

که روزانه دکتر احمد زاده استاندار محترم این استان و اکثر کارکنان استانداری و‌ معاونین و حتی مدیران کل استان برای حضور در جلسات از کنار دو چاله بزرگ عبور میکنند ؛ و گاهی مواقع به دلیل بزرگ و عمیق بودن چاله ها خودروهایشان محکم به آن میخود ولی با بی توجهی از کنارش رد میشوند یا شاید خراب شدن جلوبندی خودروی بیت المال  برای جیبشان هزینه ای نداشته باشد و سطحی به آن نگاه کنند.

با توجه به عبور و مرور بالا در این مسیر قطع یقین حداقل روزانه بالای صد خودرو به این چاله های بزرگ میخورد و این سئوال پیش می آید ، استاندار و مسئولان استانی که توان ترمیم چنین چاله ای را در یک قدمی ندارند چگونه میخواهند در دور ترین نقطه استان جاده های ایمن بسازند و روستاهها و شهرهای ما را از وضعیت اسف بار جاده ای نجات دهند .

جناب استاندار خدمت به ملت را از خانه شروع کنید و خواهشا دستور دهید این چاله بزرگ را در ورودی استانداری ترمیم نمایند.

برادر احمد زاده
خانه از پای بست ویران است
خواجه در بند نقش ایوان است