مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین:مردم غزه در برابر تجاوز وحشیانه اسرائیل ایستادگی کردند
مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین:مردم غزه در برابر تجاوز وحشیانه اسرائیل ایستادگی کردند
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج مستضعفین با اشاره به ۶ ماه مقاومت مردم غزه در برابر جنایت‌های وحشیانه اسرائیل گفت: اقدام آنها در به شهادت رساندن مستشاران ما درسوریه بیانگر عجز آنها از جنگ با حماس است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج مستضعفین با اشاره به ۶ ماه مقاومت مردم غزه در برابر جنایت‌های وحشیانه اسرائیل گفت: اقدام آنها در به شهادت رساندن مستشاران ما درسوریه بیانگر عجز آنها از جنگ با حماس است.

به گزارش ندای امت به نقل از  شبستان  یاسوج، حجت‌الاسلام «علی رضایی» ظهر امروز در اجتماع باشکوه راهپیمایان روز جهانی قدس شهر یاسوج، اظهار کرد: باید به این ملت و امت همیشه در صحنه که در تمامی عرصه‌های انقلاب به ندای امام و رهبری لبیک گفتند افتخار کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین به حماسه مردم کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات ۱۱ اسفند سال گذشته اشاره کرد و گفت: مشارکت بالای این استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بیانگر حمایت مردم آگاه این استان از انقلاب اسلامی دارد.‌

وی ادامه داد: کهگیلویه و بویراحمدی‌ها نه تنها در ۱۱ اسفند سال گذشته بلکه در طول عمر انقلاب اسلامی بیشترین حضور و مشارکت را در صحنه های انقلاب داشتند و امیدواریم دولت خدمات بیشتری به استان ارائه کند.

حجت الاسلام رضایی افزود: به دلیل همین در صحنه بودن ملت ایران بود که و امام خمینی(ره) فرمودند «امت زمان ما بهتر از امت زمان امام علی است».

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین بیان کرد: خداوند فرمود «برای اینکه بندگانم را امتحان کنم مشکلاتی برای آنها ایجاد می کنیم، اما بشارت باد کسانی که اهل صبر هستند که نصرت الهی، پاداش صبر در راه خدا است».

وی با بیان اینکه فلسطین بیش از ۷۰ سال است زیر بار ظلم و ستم آمریکا و اسرائیل غاصب قرار دارد، گفت: امام خمینی(ره) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در اولین ماه مبارک بعد از پیروزی انقلاب اسلامی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نام‌گذاری کردند تا امت اسلام را نسبت به خطرات اسرائیل غاصب آگاه کنند.

حجت‌الاسلام رضایی یادآور شد: ظلم و ستم اسرائیل غاصب نسبت به ملت فلسطین تمامی ندارد و آنها ۶ ماه است که غزه را از زمین و دریا آماج حملات وحشیانه قرار دادند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین با اشاره به ضربه مهلکی که طوفان الاقصی به رژیم جعلی اسرائیل وارد کرد، گفت: مردم غزه در برابر تجاوز وحشیانه اسرائیل ایستادگی کردند، پدری فرزندش را از دست داده و او را به آغوش کشیده از او می پرسند چه شده می‌گوید درود بر حماس و فلسطین، حتی کودکان غزه در مقابل این همه حمله و ظلم ایستاده‌اند.

وی ریشه اشغال فلسطین را در توطئه انگلستان که خود را قیم مردم فلسطین معرفی کرد، دانست و گفت: امام در همان روزهای آغازین مبارزاتی خود خطر اسرائیل را به امت اسلامی گوشزد کردند، اما متاسفانه کشورهای عربی در خصوص مسئله فلسطین کوتاهی کردند و اگر ملت‌ها و دولت‌ها با هم متحد می‌شدند، می‌توانستند اسرائیل را نابود کنند که متاسفانه چنین اتفاقی رخ نداد.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه آمریکا، اسرائیل و کشورهای حامی آنها می‌خواهند فلسطین از صحنه روزگار محو شود، ادامه داد: این کشورهای عربی که در کنار اسرائیل هستند اگر اسرائیل به آنها حمله کند با همه ارتش و تجهیزاتی که دارند نمی‌توانند سه روز هم مقابل حملات وحشیانه این رژیم جنایتکار دوام بیاورند، اما یک گروه محدودی به‌نام حماس ۶ ماه است با توکل به خدا و وحدت کلمه جلوی این همه ظلم و جنایت ایستاده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: در اوایل جنگ تحمیلی که دشمنان به بسیاری از شهرهای مرزی ما حمله کرده بود، مردم ما مانند امروز مردم غزه ایستادند و مقاومت کردند و یک وجب از خاک کشور ما به دست دشمنان نیفتاد.

وی ادامه داد: راه پیروزی فلسطین یا ایستادگی و مقاومت است یا سازش و مذاکره. که در برهه‌ای در جمهوری اسلامی ایران برخی‌ها همواره حرف از مذاکره می‌زدند که می توانیم با مذاکره با آمریکا همه مسائل را حل کنیم و رفتند پای میز مذاکره و دیدیم برجام‌های متعددی که هیچ گره‌ای از مشکل کشور باز نکرد حتی مشکلات ما را دو چندان کرد.

حجت الاسلام رضایی گفت: بخشی از مشکلات کنونی ما ناشی از مذاکرات همان دوره است، آنها حتی آب خوردن ما را هم به برجام گره زده بودند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین تصریح کرد: در همین مذاکره در برجام پنجم قرار بود ایران اعلام کند که حامی فلسطین نیست و حمایتی از فلسطین نمی‌کند اما ملت ایران آگاه و وفادار به انقلاب و امام و رهبری است و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

وی خاطرنشان کرد: جنایت چند روز گذشته اسرائیل در به شهادت رساندن مستشاران نظامی ما در سوریه نشان داد آنها در اوج ناامیدی هستند و توان جنگیدن با حماس را ندارند.

رضایی گفت: دشمن همیشه ابله و احمق است، آنها در آستانه روز قدس این جنایت را کردند و امروز سیل خروشان مردم نه تنها در ایران اسلامی بلکه در تمام جهان به صحنه آمدند تا انزجار خود را از جنایت‌های اسرائیل اعلام کنند و به امید خداوند پیروزی جبهه مقاومت نزدیک خواهد بود.